شناسهٔ خبر: 67787023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

نظرات نمایندگان مجلس از روی خصومت شخصی نباشد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در بیان نظرات خود آزاد هستند، اما نظراتشان نباید از روی خصومت شخصی باشد، بلکه باید به نفع مصالح کشور و جامعه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا لرستان، روح‌الله لک علی‌آبادی امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در نشست با خبرنگاران در خصوص دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توصیه‌های رهبر انقلاب به‌ویژه در زمانی که احساس شود، التهاب در فضای سیاسی کشور حاکم بوده، بسیار کارساز است.

وی افزود: در زمان انتخابات هم فضای ملتهبی در کشور حاکم بود و در آینده نزدیک هم چون قرار است افرادی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شوند، باز هم احساس می‌شود فضای سیاسی کشور کمی متفاوت شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تعامل سازنده مجلس با دولت جدید، ادامه داد: ایشان تاکید داشتند که نمایندگان جزئی‌نگر نباشند و از هر سازمان و اداره‌ای باید صدای واحدی شنیده شود.

لک علی‌آبادی گفت: توصیه دیگری که به نمایندگان داشتند، رعایت اخلاق در صحن مجلس بود که اغراض شخصی و سیاسی را در مواضعی که قرار است اتخاذ کرده دخالت ندهیم و صحبت‌هایی که از مجلس شنیده می‌شود، فضای کشور را متشنج نکند.

نظر شما