شناسهٔ خبر: 67786873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

عامل قتل در شب ولنتاین به ایستگاه محاکمه رسید 

روزنامه جوان

مأموران پلیس در ادامه بازرسی از محل حادثه میله خونین را کشف کردند و دریافتند بصیر زن جوان را به بهانه‌ای به محل کارش کشانده و به دلایلی نامعلوم او را در فرصتی مناسب غافلگیر کرده و به قتل رسانده و سپس با سرقت اموالش از محل گریخته‌است. 

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مرد اتباع که شب ولنتاین سال قبل زن جوانی را به بهانه دادن کادوی ولنتاین به محل کارش کشانده و به قتل رسانده‌بود، به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود. 
بعد از ظهر روز چهارشنبه، بیست و پنجم بهمن ماه سال قبل قاضی موسی رضا‌زاده، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل زن جوانی در تالار عروسی در خیابان گلبرگ با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در اتاق یکی از کارگران با جسد زن ۴۰ ساله‌ای به نام ثریا روبه‌رو شدندکه با اصابت جسم سختی به سر به قتل رسیده‌بود. بررسی‌ها نشان داد اتاقک محل حادثه در اختیار یکی از کارگران رستوران به نام بصیر از اتباع بوده و ساعتی قبل صاحب رستوران وقتی وارد رستوران می‌شود با مشاهده جسد خونین زن جوان، حادثه را به پلیس خبر می‌دهد. 
 بازداشت قبل از فرار 
مأموران پلیس در ادامه بازرسی از محل حادثه میله خونین را کشف کردند و دریافتند بصیر زن جوان را به بهانه‌ای به محل کارش کشانده و به دلایلی نامعلوم او را در فرصتی مناسب غافلگیر کرده و به قتل رسانده و سپس با سرقت اموالش از محل گریخته‌است. 
همزمان با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی، این فرضیه برای مأموران قوت گرفت به احتمال زیاد قاتل برای فرار به زودی به مرز‌های شرقی می‌رود تا از ایران فرار کند. به همین دلیل مأموران طرح مهار را برای دستگیری وی اجرا کردند و متهم را ساعتی بعد از حادثه که برای برداشتن وسایلش به خانه خواهرش رفته بود، بازداشت کردند. 
 ولنتاین خونین
متهم پس از انتقال به اداره پلیس ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد، به قتل زن جوان اعتراف کرد. وی گفت: «مدتی قبل با ثریا آشنا شدم. او زن تنهایی بود و ما با هم ارتباط برقرار کردیم. در این مدت ۷۰ میلیون تومان به او پول قرض داده‌بودم و قرار بود هر زمانی پولم را خواستم به من برگرداند. چند‌ی قبل از حادثه از او خواستم بدهی‌اش را پرداخت کند، اما او هر روز بهانه می‌آورد. شب حادثه به بهانه اینکه برای او کادوی ولنتاین گرفته‌ام، به محل کارم کشاندمش. وقتی آمد از من خواست کادوی ولنتاینش را بدهم، اما من به او گفتم بدهی‌اش را اول به من بدهد. او قبول نکرد و من عصبانی شدم و با میله آهنی که کنارم بود چند ضربه به سرش زدم و او را به قتل رساندم. پس از این حادثه تصمیم گرفتم از ایران فرار کنم، اما خیلی زود بازداشت شدم.»
 ایستگاه محاکمه 
متهم پس از اعتراف و بازسازی صحنه جرم، راهی زندان شد و اولیای‌دم مقتول هم که مادر و دختر جوانش بودند، در دادسرای برای متهم درخواست قصاص کردند. چند روز قبل پرونده متهم تکمیل شد و بازپرس پرونده کیفرخواست وی را صادر کرد. بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران به جرم قتل عمد زن جوان محاکمه می‌شود.

نظر شما