شناسهٔ خبر: 67785309 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

یادداشت؛

لزوم معرفی و محاکمه علنی متهمان مخدوش کننده آرای مردم

حال سوال مهم، اساسی و قابل تامل اینکه؛ چرا باید کار ملک و مملکت به جایی برسد که اقلیتی متعصب و انحصار طلب،در ساختار سیاسی نظام، جرات و اراده چنین اقدامی را در خود ببینند و اکثریت، دلخوش و دعاگو باشند که رهبری نظام، مانع آنان شدند؟!

صاحب‌خبر -

از اولین روزهای اعلام نتایج دور دوم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری تاکنون،توسط افرادی در محافل مختلف سیاسی، چند بار تکرار شده است که؛ اگر تمهیدات و تدابیر آیت الله خامنه‌ای نبود، اقلیتی متعصب و خالص ساز، سرنوشت آرای مردم را جور دیگری رقم زده بودند و شخص دیگری به عنوان پیروز انتخابات از صندوق آرای مردم بیرون می‌آمد!

 اولین بار هم رئیس جمهوری منتخب، جناب آقای دکتر پزشکیان بود که بعداز اولین ملاقاتش با رهبری، این موضوع را در جمع هوادارانش در حرم امام خمینی رسانه ای کرد و اخیراً هم روزنامه اطلاعات، این موضوع را با همین محتوا، منتشر کرد.

حال سوال مهم، اساسی و قابل تامل اینکه؛ چرا باید کار ملک و مملکت به جایی برسد که اقلیتی متعصب و انحصار طلب،در ساختار سیاسی نظام، جرات و اراده چنین اقدامی را در خود ببینند و اکثریت،  دلخوش و دعاگو باشند که رهبری نظام، مانع آنان شدند؟!

چرا عوامل و انگیزه‌های این جناح خود قدرت پندار، به طور شفاف به مردم، معرفی نمی‌شوند و  قوه قضاییه، سکوت کرده و آنان را احضار و محاکمه نمی‌کند؟ آیا صرف اینکه بگوییم رهبری مانع آنان شدند، کفایت می‌کند؟

چرا اعلام نمی شود مقصران و دستور دهندگان اصلی و پشت پرده، چه کسانی و به کجا وابسته هستند و چرا علنی محاکمه نمی‌شوندوچرا...؟آیا تضمینی برای عدم تکرار این گونه اقدامات، در انتخابات آینده وجود دارد؟

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما