شناسهٔ خبر: 67784811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار بجنورد:

مرکز کنترل ترافیک بجنورد راه‌اندازی اولیه شد

شهردار بجنورد گفت: مرکز کنترل ترافیک با سختی‌های متعدد راه‌اندازی اولیه شد و پیگیر انتقال فیبر نوری به این مکان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد علی کشمیری امروز _ دو شنبه یکم مرداد _ در جلسه شورای شهر اظهار کرد: اقدامات شهرداری نشان می‌دهد که مجموعه شهری به شدت پیگیر افزایش فضای سبز شهر است.

وی افزود: با اداره منابع طبیعی مکاتبه داشتیم تا دیگر نهال درخت کاج توزیع نکند زیرا طبق گفته کارشناسان آسیب‌های متعددی به بار می‌آورد.

شهردار بجنورد بیان کرد: درختان کاجی که پیشینیان غرس کردند، تعداد زیادی دارد و با افزایش عمر، ریشه آن از زمین خارج شده و به معابر آسیب بیشتری می‌زند.

کشمیری سقوط‌های خطرناک را دیگر آسیب جدی این درخت دانست و بیان کرد: درخواست‌های متعدد از نهادها و افراد مختلف داریم تا این درخت را قطع کنیم اما کمیته قطع اشجار به سختی چنین مجوزی صادر می‌کند.

وی با اشاره به قطع برخی درختان طی روزهای گذشته، گفت: قطع این درختان مبتنی بر کار علمی بود اما اقناع سازی صورت نگرفت تا دغدغه‌مندان حوزه فضای سبز چنین برداشتی نداشته باشند.

شهردار بجنورد تصریح کرد: مرکز کنترل ترافیک با سختی‌های متعدد راه اندازی شد و پیگیر راه اندازی اینترنت فیبر نوری در این مکان هستیم.

کشمیری در پایان گفت: حفاری پس از آسفالت یک ایراد همیشگی است و به نظر می‌رسد با توجه به این شرایط قابل حل نیست زیرا برخی از زمین‌ها پس از آسفالت ساخته می‌شوند و باید به آنان انشعاب داد.

نظر شما