شناسهٔ خبر: 67784777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گزارش ایمنا از صحن علنی شورای شهر اراک

یکصد و چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای شهر اراک به ریاست داود قربانی در سالن جلسات شورا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اراک، عصر امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون املاک و سرمایه‌گذاری در خصوص موافقت با درخواست اخذ مجوز تملک پلاک ثبتی واقع در خیابان دانشگاه خیابان خانه سازی به مساحت ۱۳۵ متر مربع که ۱۰۳ متر آن در طرح معبر و مابقی به صورت مسکونی است به صورت تهاتر با املاک شهرداری با قیمت کارشناسی و کارسازی مابه تفاوت از طرفین در حق یکدیگر با رعایت کلیه قوانین و مقررات حاکم بر موضوع با هفت رأی موافق تصویب شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون املاک سرمایه‌گذاری در خصوص درخواست اخذ مجوز تملک باقیمانده پلاک ثبتی واقع در ابتدای جاده فراهان به مساحت تقریبی پنج هزار متر که قبلاً ۲۵۶ متر آن توسط شهرداری تملک شده و بهای آن پرداخت شده است با رعایت صرفه و صلاح و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر موضوع با شش رأی موافق تصویب شد.

همچنین بررسی درخواست کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با مجوز مساعدت به جامعه معلولین برای تأمین بلیط قطار و اعزام معلولین به مشهد مقدس از محل کمک‌ها به بخش خصوصی با هفت رأی موافق تصویب شد.

بررسی آرای کمیسیون ماده ۷ صورتجلسه ۱۲۳ کمیسیون خدمات شهری با هشت رأی موافق به تصویب رسید.

درخواست کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص اجرای طرح شناسایی و ثبت درختان کهنسال به عنوان میراث طبیعی شهر اراک از سوی شهرداری بررسی و با هشت رأی موافق تصویب شد.

نظر شما