شناسهٔ خبر: 67784484 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

منابع آگاه: دفتر نتانیاهو در موضوع مذاکرات آتش‌بس فریبکاری می‌کند

منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هیچ دستورالعمل جدیدی در زمینه مذاکرات صادر نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع آگاه فلسطینی به المیادین گفته‌اند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره آتش‌بس و توافق تبادل اسرا، دستورالعمل جدیدی به هیئت مذاکره‌کننده این رژیم ارائه نکرده و اظهارات دفتر نتانیاهو در این زمینه تنها با هدف کتمان حقیقت و فریب افکار عمومی منتشر می‌شود.

«گیلی کوهن»، تحلیلگر امور سیاسی نیز روز گذشته در شبکه عبری «کان» گفت: پس از شش ساعت گفت‌وگو جهت بررسی معیار‌ها در زمینه آتش‌بس و موضوعات راهبردی دیگر، دفتر نتانیاهو اعلام کرد که هیئت مذاکره‌کننده اسرائیلی روز پنج‌شنبه برای ادامه مذاکرات به قطر سفر می‌کند.

پیش‌تر نیز رسانه‌های عبری به نقل از یک نهاد امنیتی-نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کردند: اتلاف وقت باعث می‌شود که تل‌آویو اهرم فشار خود را در زمینه توافق تبادل اسرا از دست بدهد و این اهرم فشار در شرایط کنونی، گذرگاه نتساریم است.

«نیر دوری» خبرنگار نظامی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز در این‌باره می‌گوید: جامعه بین‌المللی و دادگاه لاهه منتظر نمانده و به‌زودی بر تخلیه این گذرگاه اصرار خواهند کرد. در صورت بازگشت ساکنان این منطقه به شمال باریکه، دیگر بازگشت اسرا امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما