شناسهٔ خبر: 67784385 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاربران عرب‌زبان: بایدن «جنایتکار جنگی» رفت، غزه و مقاومت باقی ماند

تهران- ایرنا- خروج «جو بایدن» از دور رقابت انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا واکنش گسترده کاربران عرب زبان در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است و آنها او را «جنایتکار جنگی» توصیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه العربی الجدید، اعلام انصراف جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از ادامه رقابت های انتخاباتی این کشور، استقبال کاربران عرب زبان در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

یک فعال به نام «عمر» در پیامی در پلتفرم «ایکس» نوشت: بایدن جنایتکار جنگی، قاتل کودکان، زنان و سالمندان غزه، به زباله دان تاریخ انداخته شد.

کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی: بایدن «جنایتکار جنگی» رفت، غزه و مقاومت باقی ماند

فعال دیگری به نام «عماد» تاکید کرد که «تاریخ از او (بایدن) به عنوان شریک نسل کشی غزه یاد خواهد کرد. این بزرگترین دستاورد او در چهار سال گذشته است.»

در همین حال، «سامی عطیه» دیگر فعال عرب در شبکه‌های اجتماعی درباره کناره گیری بایدن نوشت: حتی بایدن جنایتکار جنگی، منافع کشورش را بر منافع شخصی خود مقدم دانست و تصمیم گرفت نامزد نشود.

کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی: بایدن «جنایتکار جنگی» رفت، غزه و مقاومت باقی ماند

«نجوی» یک کاربر عرب زبان دیگر در پیامی در ایکس نوشت: بایدن رفته و حماس باقی مانده است، بایدن رفته و یحیی السنوار باقی مانده است.

کاربر دیگر با نام «جابر الحرمی» نیز با ابراز خوشبینی نسبت به این اتفاق نوشت که «بایدن رفته است، غزه باقی خواهد ماند و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و این واقعیتی که ما هرگز آن را دور نمی‌بینیم.»

کاربر دیگری به نام «بیسان طراف» نوشت: جنایتکار جنگی تا روز قیامت مورد لعن است. او دستانش به خون کودکان، زنان، جوانان و سالمندان غزه آغشته شد و مانند دیگران رفت و تنها غزه و مقاومت آن است که باقی خواهد ماند.

کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی: بایدن «جنایتکار جنگی» رفت، غزه و مقاومت باقی ماند

به گزارش ایرنا، دیشب (۳۱ تیر) جو بایدن، چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا، پس از گذشت چند هفته از مناظره پرانتقادی که موجب شورش علیه او در حزب دموکرات شد، سرانجام تسلیم فشارها شده و ضمن حمایت از جایگزینی معاونش، از انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ آبان آمریکا کنار کشید.

دولت آمریکا به ریاست بایدن طی ۲۹۰ روز جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه حامی اصلی این رژیم کودک‌کش بوده و از ارسال تسلیحات به تل‌آویو برای به قتل رساندن کودکان و زنان بی‌گناه در نوار غزه دریغ نکرده است.

نظر شما