شناسهٔ خبر: 67783752 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عملیات‌های القسام در دویست و نودمین روز نبرد طوفان الاقصی

گردان‌های «عزالدین القسام» امروز دوشنبه در عملیاتی مشترک با جبهه مردمی فلسطین، نیروهای اشغالگر را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در عملیاتی دیگر نیز مجاهدان القسام (شاخه نظامی حماس) از فاصله صفر با گروهی از نیروهای اشغالگر در داخل ساختمانی در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در غرب رفح درگیر شدند که در این عملیات همه نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

القسام همچنین اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها قسمتی از یک تونل را در محله تل السلطان در غرب رفح زمانی که نیروهای یگان مهندسی دشمن در حال پمپاژ گاز به داخل آن به منظور منفجر کردن آن بودند، منفجر کردند که در نتیجه انفجاری معکوس اتفاق افتاد و نظامیان رژیم اشغالگر کشته و زخمی شدند.

مجاهدان گردان‌های القسام یک تانک مرکاوا ۴ را هم در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در رفح با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵، بمب «العمل الفدائی» و بمب «شواظ» هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام اعلام کرد مقر فرماندهی دشمن صهیونیستی در محور نتساریم را با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داده است.

قسام در عملیاتی دیگر نیروهای اشغالگر را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

مجاهدان گردان‌های القسام یک بولدوزر اسرائیلی از نوع D۹ را هم در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در غرب رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

القسام یک تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را هم در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

انتهای پیام

نظر شما