شناسهٔ خبر: 67782354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معرفی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال وبختیاری

ایرنا نوشت : حجت‌الاسلام سید بصیر موسوی به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسوولان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین اظهار داشت: مناسبت‌ها در جمهوری اسلامی جزو شعائر هستند و باید با شکوه و عظمت خاصی آن را برگزار کرد.

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: مناسبت‌ها در نظام جمهوری اسلامی یوم‌الله و منسوب به پرودگار متعال هستند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در حفظ و بزرگداشت این مناسبت‌ها دارد که قدردان زحمات این مجموعه هستیم.

وی با ارزیابی مطلوب از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان تصریح کرد: اقدامات خوب و شایسته‌ای در استان از سوی این مجموعه انجام گرفته است و در دوران مدیریت جدید این مجموعه در سطح کشور تحولات خوبی شکل گرفته و برنامه‌ها بیش از پیش رونق گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شدت نیازمند هماهنگی است و باید این هماهنگی‌ها قوت پیدا کند گفت: اجازه ندهیم مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تنها بماند که اگرچه تاکنون اجازه داده نشده و همکاری‌ها خوب بوده اما باید هم‌افزایی‌ها بیشتر شود و با تقویت همکاری‌ها کارها به شکل بهتری پیش برود.

نکونام با قدردانی از موسی انصاری رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: در دورانی که گذشت کارها دغدغه‌مند و مومنانه پیش رفت و متولی این مجموعه با انگیزه و متواضعانه کارها را دنبال کردند که نتیجه آن هم محسوس بود.

دفاع از مردم غزه و شکل‌گیری اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی

رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای تبلیغات اسلامی نیز در این آیین گفت: مسئولیت در این نهاد امری خداپسندانه و خطیر است و در این میان می‌طلبد همه نهادها و ارگان‌ها این مجموعه را یاری دهند.

حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب‌انصاری افزود: طی سه سال اخیر رخدادهای مهمی را پشت سر گذاشتیم که می‌طلبید با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای این حوادث و رویدادها برنامه‌های در شانی اجرا شود که این مهم محقق شد و نمونه آن را در دفاع از مردم بی‌دفاع غزه شاهد بودیم.

وی با تاکید بر دفاع و حمایت تمام قد از مساله غزه، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی مطرح کردن مساله فلسطین و غزه بود و این تلاش امروز به ثمر رسیده و اجماع جهانی برای دفاع و حمایت از مردم غزه شکل گرفته است در حالیکه هیچگاه پیش از این شاهد چنین اجماعی نبودیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای تبلیغات اسلامی افزود: یکی از رموز ایستادگی مردم غزه، انس آنها با قرآن است بطوریکه بسیاری از اهالی غزه حافظ قرآن هستند و آموزه‌ها و پیام الهی را درک کرده‌اند.

عرب‌انصاری با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه اسلامی سنگین‌تر و مهمتر از مسئولیت‌های فردی است اظهار داشت: تداوم حماسه عاشورا که حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) به خوبی آن را انجام دادند از وظایف مهم امروز ما در جامعه اسلامی است.

وی با قدردانی از خدمات رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برای مدیریت جدید این نهاد آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، در این آیین از خدمات حدود چهار ساله موسی انصاری رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قدردانی و حجت‌الاسلام سید بصیر موسوی به عنوان رییس‌ جدید این مجموعه معرفی شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی کشور است که به هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد. این نهاد در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ با دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد.

نظر شما