شناسهٔ خبر: 67782325 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ضربات مهلک قسام به نظامیان صهیونیست در رفح

قسام شاخه نظامی حماس از عملیات های کوبنده علیه نظامیان صهیونیست و انهدام چندین تانک مرکاوا اشغالگران در غزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، قسام از عملیات‌های کوبنده مبارزانش علیه نظامیان صهیونیست خبر داد.

گردان‌های قسام در عملیاتی مشترک با مبارزان جبهه مردمی، نظامیان صهیونیست را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

در عملیاتی دیگر نیز مبارزان قسام از فاصله صفر با گروهی از نظامیان اشغالگر در داخل ساختمانی در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در غرب رفح درگیر شدند که در این عملیات همه نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

قسام همچنین اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها قسمتی از یک تونل را در محله تل السلطان در غرب رفح زمانی که نیروهای یگان مهندسی دشمن در حال پمپاژ گاز به داخل آن به منظور منفجر کردن آن بودند، منفجر کردند که در نتیجه انفجاری معکوس اتفاق افتاد و نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

همچنین مبارزان گردان‌های قسام یک تانک مرکاوا ۴ را هم در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در رفح با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵و بمب شواظ هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که مقر فرماندهی دشمن صهیونیستی در محور نتساریم را با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داده است.

قسام در عملیاتی دیگر نیروهای اشغالگر را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

مبارزان گردان‌های قسام یک بولدوزر رژیم صهیونیستی از نوع D۹ را هم در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در غرب رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

قسام یک تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را هم در محله الفرقان در منطقه تل السلطان در رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

نظر شما