شناسهٔ خبر: 67781907 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مدیرعامل گروه سایپا در مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت سایپا عنوان کرد:

افزایش 26 درصدی تولیدات گروه خودروسازی سایپا در سال جاری

محصولات تجاری گروه و 60 هزار دستگاه از محصولات وارداتی با سود فروخته خواهد شد؛ مجموع این عوامل باعث می‌شود که از زیان خارج شویم.

صاحب‌خبر -

وی با بیان اینکه چهار ماه ثبت سفارش انجام نشده ولی با این حال روند تولید مثبت بوده است، گفت: با تلاش تمامی کارکنان و با وجود سختی‌ها، توانستیم در حوزه تامین رشد داشته باشیم به گونه‌ای که در 6 ماه گذشته میانگین تولید از هزار و 700 دستگاه به بیش از 2 هزار دستگاه در سه ماه ابتدایی امسال رسیده است و در ماه‌های آینده با ورود محصولات جدید،‌ جهش در تولید خواهیم داشت.

افزایش 26 درصدی تولیدات گروه خودروسازی سایپا در سال جاری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه حوزه کیفیت بسیار مهم است و نگاه ویژه‌ای در این حوزه داریم، افزود: هفته گذشته رتبه شرکت سایپایدک در خدمات پس از فروش از گرید 2 به گرید 1 ارتقا یافته که نشان از افزایش کیفیت محصولات و عملکرد مناسب کیفی بوده است. همچنین 98 پروژه کیفی تعریف شده که تاکنون 30 درصد آن انجام شده و تا پایان سال مابقی آن انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت سایپا در دهه فجر چهار محصول جدید را عرضه خواهد کرد که دو خودرو آن EVR و دو خودرو هم تمام برقی خواهد بود، یادآورشد: در حوزه توسعه محصول شرایط خوبی داریم، به نحوی که در سایپاسیتروئن محصولات جدیدی تولید خواهد شد و به زودی یکی از محصولات جدید این مجموعه عرضه خواهد شد. در حوزه خودروهای تجاری هم شاهد جهش تولید هستیم؛ سایپادیزل در سال جاری بیش از 150 درصد رشد تولید خواهد داشت که در حوزه محصولات نوین و برقی و محصولات دیگر چون کشنده، کامیونت و کمپرسی محصول جدید خواهیم داشت. علاوه بر این شرکت زامیاد، اتوبوس بین شهری که نیاز اصلی کشور است را عرضه خواهد کرد؛‌ همچنین عرضه اتوبوس درون شهری برقی و دیزلی در دستور کار است.

برچسب‌ها:

نظر شما