شناسهٔ خبر: 67781842 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

روایت فرمانده کل سپاه از نقش تعیین‌کننده ایران در نظام سیاسی آمریکا / در تمام قاره‌های عالم تاثیر قابل قبول و قابل توجه‌ای داشته باشیم

فرمانده کل سپاه در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت: اجازه نفوذ دشمن به سرزمینمان را نمی‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه، اظهارداشت: هنر ما این است که اجازه ندهیم زنجیره اقدامات تاکتیکی و راهبردی دشمن به همدیگر وصل شود. همچنین وی تاکید کرد: اجازه نفوذ دشمن به سرزمینمان را نمی‌دهیم.

بنا بر گزارش تسنیم، سلامی ادامه داد: انسداد مرز در جمهوری اسلامی ایران به معنی سدکنندگی سیاست‌های جهانی دشمنان ما علیه ایران است‌. وی با بیان اینکه برقراری امنیت جمهوری اسلامی به یک نوار کم عرض محدود نمی‌شود بلکه برقراری امنیت در تمام مرزهای اسلامی است، افزود: عمق دادن به اعتبار و اقتدار در حوزه امنیتی یک کار بزرگ است که با مجاهدت نیروهای انقلابی در حال شکل‌گیری است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در نظام سیاسی آمریکا از خود نشان داد، اضافه کرد: مهم‌ترین صحبت‌های مناظره دو نامزد سیاسی ریاست جمهوری آمریکا موضوع ایران بود و همه این پدیده‌ها نشان از شکوه شکل یافته تمدن اسلام از ایران به عنوان یک قدرت در حال ظهور و ترسیمی از واقعیتی که در حال شکل یافتن است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما توانستیم به نقطه‌ای از اقتدار برسیم و در تمام قاره‌های عالم تاثیر قابل قبول و قابل توجه‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: بدون تاثیر قدرت‌های مداخله‌گر صادرات و واردات داشته‌ایم و از طرح انزوا کردن ایران که دشمنان ‌به دنبال آن هستند خارج شده‌ایم و امروز شاهد بیش از آن هستیم که اسرائیل و آمریکا به عنوان منزوی‌ترین و منفورترین کشورها در جهان شناخته می‌شوند.‌

۲۹۲۱۹

نظر شما