شناسهٔ خبر: 67781780 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

صدور کیفرخواست رائفی‌پور به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی صدور کیفرخواست رائفی‌پور به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی

کیفرخواست علی‌اکبر رائفی‌پور در یک عنوان اتهامی صادر و پرونده وی به دادگاه ارسال شد. همچنین درباره مسائلی که پیرامون مؤسسه مصاف مطرح شده بود، تحقیقات قضائی آغاز شده و همچنان ادامه دارد. به گزارش مهر، قوه قضائیه اعلام کرد: در پی انتشار مطالبی از سوی علی‌اکبر رائفی‌پور در فضای مجازی و گزارش ضابطان،

صاحب‌خبر -

کیفرخواست علی‌اکبر رائفی‌پور در یک عنوان اتهامی صادر و پرونده وی به دادگاه ارسال شد. همچنین درباره مسائلی که پیرامون مؤسسه مصاف مطرح شده بود، تحقیقات قضائی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر، قوه قضائیه اعلام کرد: در پی انتشار مطالبی از سوی علی‌اکبر رائفی‌پور در فضای مجازی و گزارش ضابطان، پرونده‌ای با عنوان اتهامی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و همچنین در قسمتی دیگر عملکرد مؤسسه مصاف تشکیل شد.

پس از رسیدگی قضائی در مورد نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

همچنین درباره مسائل مطروحه پیرامون مؤسسه مصاف نیز تحقیقات قضائی در این زمینه ادامه دارد و به محض رسیدن به نتیجه نهایی اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

منبع: etemadonline-668191

برچسب‌ها:

نظر شما