شناسهٔ خبر: 67781171 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ماموران پلیس راه مانع آتش سوزی یک مرتع شدند+ فیلم

مهر

با تلاش نفس گیر و چند ساعته ماموارن پلیس راه شهداد، آتش سوزی یک مرتع اطفا و از گسترش آن تا محدوده جاده و کشتزارهای اطراف جلوگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به افزایش کم سابقه دمای هوا در سطح استان کرمان به ویژه در بخش شهداد که گرمای برخی مناطق آن (دشت گندم بریان) دارای شهرت جهانی است گفت: در همین راستا مأموران تیم کنترل نامحسوس پلیس راه هنگام گشت زنی در محور"سیرچ-شهداد"متوجه شعله‌های آتش در قسمت پایین جاده شده و به سرعت عازم محل شدند.

سرهنگ رضایی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک مرتع به سبب گرمای شدید به صورت خود به خودی دچار حریق شده و گسترش شعله‌های آتش به محدوده جاده و کشتزارهای اطراف، می‌تواند خسارت بار باشد از این رو مأموران به سرعت وارد عمل شده و با ریختن خاک و دور کردن خاشاک از گسترش آتش جلوگیری کردند.

رئیس پلیس راه شمال استان خاطرنشان کرد: بحمدالله طی این واقعه، مأموران پلیس راه که به رغم گرمای فوق‌العاده شدید منطقه از گشت زنی و انجام وظایف ذاتی خود غافل نبودند موفق شدند به تنهایی از گسترش شعله‌های آتش به کشتزارهای اطراف و بروز خسارت به کشاورزان منطقه جلوگیری کنند.

نظر شما