شناسهٔ خبر: 67780803 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دوره «تربیت مربی حفظ قرآن کریم» به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

دوره «تربیت مربی حفظ قرآن کریم» به‌صورت مجازی به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتحفیظ ابوطالب (ع) برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در این مورد، گفت: این دوره آموزشی به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.
وی افزود: اهمیت و چگونگی حفظ، فرایند مراحل حفظ، انواع مرورها و تأثیرات آن، نقش مباحثه در تثبیت، تأثیر شرکت در کلاس در محضر استاد، ارائه جدید از روش ترکیبی حفظ (سنتی، تصویرپردازی ذهنی و ترجمه و مفاهیم)، شیوه‌های رفع تزلزل و اشکال‌گیری، ویژگی‌های مربی موفق، آداب فن بیان و روش‌های تدریس از دیدگاه قرآن، تهیه طرح درس و نحوه مدیریت قرآن‌آموزان در کلاس، آموزش انواع ارتباط انگیزشی و آموزشی و آموزش اصول و فنون روش تدریس، از سرفصل‌های این دوره است.
به گفته میریان این دوره آموزشی از یکم مردادماه در ۱۲ جلسه آموزشی با تدریس محمد شایسته و برخی از اساتید مطرح کشوری برگزار خواهد شد.
مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی شرایط حضور در این دوره را دارابودن حفظ حداقل ۵ جزء از قرآن و تسلط به تجوید مقدماتی دانست و اظهار کرد: مخاطبان این دوره رده سنی ۱۴ سال به بالا هستند.
وی ادامه داد: خواهران و برادران متقاضی، برای کسب اطلاعات بیشتر در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم به ترتیب با شماره ۰۹۳۸۴۷۳۸۲۵۳ و شماره ۰۹۳۸۴۷۳۶۹۰۲ تماس حاصل نمایند.
میریان در پایان اعلام کرد: تاکنون از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتحفیظ ابوطالب (ع)، تعداد ۵ دوره تربیت مربی حفظ به‌صورت حضوری و مجازی، با شرکت ۹۵ فراگیر برگزار شده است.

نظر شما