شناسهٔ خبر: 67780753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵۵ زوج در میاندوآب از خدمات مرکز ناباروری بهره‌مند شدند

مهاباد- ایرنا- رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۱۵۵ زوج در این شهرستان با حمایت دولت از خدمات مرکز ناباوری بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -

یوسف روستا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال از مجموع مراجعه کنندگان به مرکز خدمات ناباروری میاندوآب تعداد ۱۸ زوج موفق به بارداری و تاکنون هفت نفر نیز با زایمان صاحب فرزند و به آرزوی چند ساله خود رسیده اند.

وی اضافه کرد: میاندوآب قطب ارایه خدمات درمانی ناباوری جنوب استان بوده و به بروزترین امکانات از قبیل سونوگرافی، آزمایشگاه ویژه IUI و روش های نوین مجهز است.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب بیان کرد: این مرکز به صورت همه روزه آماده پذیرش و مراجعه زوج ها بوده و تمام هزینه ها به صورت کامل با تعرفه دولتی لحاظ میشود و در آینده نزدیک این مرکز مجهز به خدماتIVF هم خواهد شد.

دکتر روستا افزود: خدمات درمانی و پاراکلینیکی همچون مشاوره، معاینه ناباروری زنان، معاینه مردان، معاینه بارداری، سونوگرافی بارداری، انواع تست های تخصصی، انتقال جنین، اعمال تخصصی و پیشرفته ناباوری و مشاوره ژنتیک از جمله خدمات مرکز درمان ناباروری میاندوآب است.

میاندوآب از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی است.

نظر شما