شناسهٔ خبر: 67780716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۵ پروژه ساختمان‌ دولتی در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۲۱ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در دست ساخت است که در صورت تامین اعتبارات لازم پنج طرح آن تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

مهدی شهرکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این ۵ طرح شامل ساختمان فرمانداری شهرستان هامون، ساختمان پارک اداری شهرستان های سیب و سوران و زهک(فاز دو) و نیز ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های هیرمند و سیب و سوران است که تاکنون برای ساخت آنها ۷۱۹ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تکمیل و بهره برداری از این پنج پروژه مهم با زیر بنای کلی ۶ هزار و ۳۱۸ متر مربع ۷۴۵ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این اقدامات گام مهمی در راستای توسعه و نوسازی ادارات و خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

شهرکی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

انتهای پیام

نظر شما