شناسهٔ خبر: 67780588 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اعزام نیروهای داوطلب مردمی برای نظافت شهرهای نجف و کربلا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح روضه رضوان برای اعزام خدام‌الحسین (ع) به کربلا در ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، رضا محمدی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین خدمت بی منت و عاشقانه در مسیر حفظ شعائر دینی و مذهبی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته طرح روضه رضوان به جهت اعزام خادم یار به کربلا و نجف در ایام اربعین حسینی (ع) از سوی این سازمان اجرا می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش معارف نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گفت: از کلیه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) دعوت می‌شود تا با شرکت در این طرح معنوی، ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت سلام الله علی‌ها نشان دهند.

محمدی افزود: از میان افراد واجد شرایط پس از ثبت نام و ارسال مدارک، قرعه‌کشی برگزار می‌شود و افراد برگزیده، برای مراسم اربعین حسینی به کربلا اعزام خواهند شد کار نظافت و رفت و روب طریق العشق و شهر‌های نجف و کربلا را در آن ایام بر عهده داشته باشند.

وی در پایان گفت: این طرح فرصتی است مغتنم برای عاشقان سیدالشهدا (ع) تا با خدمت بی‌منت به زائران اربعین حسینی، فیض عظیم خادمی امام حسین (ع) را کسب نموده و در این راه پرفضیلت گام بردارند.

متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های داخلی بله و ایتا به صفحه اختصاصی «خادمان روضه رضوان» به نشانی khademanerozerezvan مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما