شناسهٔ خبر: 67780438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

برپایی اجتماع بزرگ خانوادگی مدافعان حریم خانواده در منطقه ۱۳

اجتماع بزرگ خانوادگی مدافعان حریم خانواده با محوریت عفاف و حجاب در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه عفاف و حجاب، خدماتی را به دختران نوجوان، کودکان و مادران ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: با هدف نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ خانوادگی مدافعان حریم خانواده با حضور مادران و دختران ولایت‌مدار این  منطقه  در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار شد.
به گفته وی، نقاشی و خلاقیت کودکان با محوریت حجاب، نمایشگاه پوستر با موضوع حجاب، غرفه مخصوص در خصوص فرزندآوری و اهدای روسری و شال به دختران مکلفی که بی‌حجاب بودند، بخشی از برنامه‌های این رویداد بود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳ افزود: در کنار ارائه تولیدات فرهنگی و مصاحبه، تبادل نظر و بحث در حوزه عفاف و حجاب در غرفه‌ این نمایشگاه برگزار شد تا مورد استفاده عموم شهروندان قرار گیرد.
ژولیده اظهار داشت : مسابقه کتبی و پرسش‌نامه با عنوان دیوار آزاد از دیگر بخش‌های این برنامه بود و در پایان به برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
وی خاطر نشان کرد: تقدیر از دختران نخبه و فعالان حجاب از دیگر برنامه‌های غرفه حجاب و عفاف بود که به همت اداره بانوان  و زنان معاونت اجتماعی و فرهنگی با مشارکت مقاومت بسیج کمیل و سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما