شناسهٔ خبر: 67780413 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

برخورد روزانه با ۱۷۵۰ موتورسیکلت پلاک مخدوش

صاحب‌خبر -

برخورد با تخلفات مربوط به پلاک موتورسیکلت ها در دستورکار جدی پلیس قرار گرفته و روزانه با ۱۷۵۰ موتورسیکلت متخلف برخورد می شود.

برخورد روزانه با ۱۷۵۰ موتورسیکلت پلاک مخدوش
تین نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد با تخلفات مربوط به پلاک موتورسیکلت ها در دستورکار جدی پلیس قرار گرفته و روزانه با ۱۷۵۰ موتورسیکلت متخلف برخورد می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به تخلف پوشش پلاک گفت: یکی از تخلفاتی که همیشه پلیس با آن برخورد جدی دارد؛ پوشش، دستکاری و تخلفات مربوط به پلاک است؛ زیرا پلاک هر وسیله نقلیه هویت آن است و باید در هر زمان و مکانی کاملا شفاف باشد؛ بنابراین امسال تصمیم گرفتیم با این تخلفات به صورت جدی تر و منسجم تر برخورد کنیم.

مومنی افزود: در سه ماهه اول سال جاری با ۱۰۵ هزار تخلف پلاک موتورسیکلت در شهر تهران برخورد شد و این یعنی روزانه هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی شده اند؛ اما از شنبه هفته گذشته، با این تخلف بسیار جدی تر برخورد شد و با ۷۰۰۰ موتور سیکلت یعنی روزانه ۱۷۵۰ موتورسیکلت مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: با این تخلف به صورت ویژه در سطح شهر برخورد می شود و موتورسیکلت ها اگر پلاک خود را پوشانده باشند در همان محل، رفع پوشش می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما