شناسهٔ خبر: 67780365 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سردار سوری: امسال ۵۰ رویداد راهیان نور در مناطق دفاع مقدس برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور رویداد محور در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: امسال بنا داریم بیش از ۵۰ رویداد را در مناطق مختلف دفاع مقدس برای راهیان نور داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار مجید سوری دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج امروز  در آیین تجلیل از دست اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور و  راهیان پیشرفت، گفت: در ۳۲ سپاه استانی ستاد پشتیبانی از اردوهای راهیان نور در سراسر کشور شکل گرفت.

وی افزود: سال گذشته ستادهای پشتیبانی  بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف زیرساختی و اعزام‌ و پشتیبانی از اعزام‌ها مساعدت داشتند که این مساعدت‌ها امسال نیز ادامه دارد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، اظهار کرد: بیش از 3 میلیون و 500 نفر روز اردوهای راهیان نور و بیش از 3 میلیون نفر روز اردوهای پیشرفت برگزار شد.

سردار سوری با بیان اینکه بیش از 165 هزار نفر سال گذشته خانوادگی در راهیان نور شرکت کردند، گفت: سال گذشته اردوهای راهیان نور خودروهای شخصی و خانوادگی در دستور کار قرار گرفت

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور رویدادمحور همچون باری دراز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: امسال بنا داریم بیش از 50 رویداد راهیان نور را مناطق مختلف دفاع مقدس داشته باشیم.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه 14 هزار و 750 طلبه به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: بیش از 12500 نفر نیز تحت عنوان مبلغ کاروان، شاهد حضور طلاب در اروهای راهیان نور بودیم. 

سردار سوری تاکید کرد: سال گذشته شاهد حادثه تلخ سانحه‌ای و امنیتی در اردوهای راهیان نور نبودیم. 

وی افزود: سال گذشته بیش از 6 میلیون و 500 نفر روز اعزام داشتیم و هیچ حادثه ای پیش نیامد.

سردار سوری با بیان اینکه بیش از 474 مظهر پیشرفت را در سراسر کشور شناسایی کردیم و راویان آنها نیز مشخص شدند، گفت: اطلاعات این مظاهر پیشرفت تکمیل شده و رایزنی صورت گرفته و راویان آنها مشخص شدند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: در حال تولید برای مظاهر پیشرفت این هستیم که شاهد اثربخشی اردوهای پیشرفت باشیم. 

نظر شما