شناسهٔ خبر: 67780169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس‌ شورای اسلامی شهر خاش:

بهزیستی و شهرداری خاش برای جمع آوری معتادان پرخطر اقدام کنند

رییس‌ شورای اسلامی شهر خاش گفت: با هدف کاهش دادن آسیب های اجتماعی و نجات انسانها بایستی نهادهای شهرداری و بهزیستی برای جمع آوری معتادان پرخطر اقدامی جدی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

اسحاق جمالزهی امروز در دیدار با رییس اداره بهزیستی، اعضای شورای شهر و شهردار خاش بیان کرد: محل های تجمع معتادان پرخطر در محلات مختلف شهر باید از وجود معتادان پرخطر و خیابانی پاکسازی شود.

وی اظهار کرد: ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز شیلتر از سوی بهزیستی گامی مهم بوده، بنابراین نیاز است در این گونه مراکز حفظ حرمت، بهبودی و سلامتی افراد مدنظر باشد.

رییس اداره بهزیستی خاش نیز گفت: هم افزایی و استفاده از ظرفیت های موجود برای ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف به کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی کمک می‌کند.

ادریس تمندانی با اشاره به مشارکت همه جانبه و همدلی نهادها در جهت رفع مشکلات مردم اظهار داشت: دستگاه های اجرایی می توانند با همدلی و همیاری دلسوزانه باعث گره گشایی بسیاری از مشکلات مردم شوند.

رئیس بهزیستی خاش افزود: شهرداری و شورای اسلامی خاش همواره همکاری تنگاتنگ و خوبی با بهزیستی در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه هدف و مددجویان داشته اند و امیدواریم که این همکاری همچنان بیش از گذشته ادامه داشته باشد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم به ویژه مددجویان و توانخواهان بهزیستی باشیم.

در ادامه این نشست در خصوص وضعیت مناسب سازی معابر شهری، بررسی آسیب های اجتماعی، ساماندهی مناسب افراد کارتن خواب، برقراری موقعیت اشتغال و شرایط مناسب برای شهروندان دارای معلولیت، پیگیری و سهولت انجام ساخت و ساز مسکن مددجویی و ایجاد بستر مناسب جهت پویایی افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی، گفتگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

نظر شما