شناسهٔ خبر: 67779954 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناظمی: الزامی برای این کار وجود ندارد

پرسپولیس و پنج باشگاه دیگر تیم بانوان تشکیل می‌دهند

مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان گفت: شش باشگاه مدارک خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان ارسال کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گلاره ناظمی، در خصوص الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تیم‌داری باشگاه‌های لیگ برتری در حوزه فوتبال بانوان و همچنین اینکه چند باشگاه لیگ برتری برای ورود به فوتبال بانوان درخواست داده‌اند، گفت: تاکنون باشگاه‌های تراکتور، پرسپولیس، شمس آذر، مس رفسنجان، چادر ملو و فولاد خوزستان اعلام آمادگی خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کرده‌اند و مدارک خود را به سازمان لیگ فوتبال ارائه داده‌اند.

مسئول کمیته مسابقات بانوان در پاسخ به این سوال که آیا همه باشگاه‌های لیگ برتری مردان برای مجوز حرفه‌ای باید در لیگ برتر فوتبال بانوان باشند، گفت: الزامی وجود ندارد که حتما تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر بانوان باشند. هدف این است که از ورزش بانوان حمایت شود. حتی تیم‌ها می‌توانند در لیگ دو، کشوری تیم داشته باشند و الزامی وجود ندارد که به صورت حرفه‌ای تیم داشته باشند. این موضوع که باشگاه‌ها بخواهند امتیاز تیم‌ها در لیگ برتر را بخرند، به خود باشگاه‌ها بستگی دارد.

ناظمی در پایان گفت: قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال برگزار و تیم‌ها در سه گروه از روز چهارشنبه سوم مردادماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

نظر شما