شناسهٔ خبر: 67779639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

رسمی: رونمایی از توپ لیگ برتر ۲۵-۲۰۲۴

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس قرار است از جمعه ۱۶ آگوست مصادف با ۲۶ مرداد ماه با برگزاری بازی منچستریونایتد برابر فولام آغاز شود و علاقمندان به این مسابقات منتظر رونمایی از تصاویر مربوط به توپی بودند که قرار است در فصل جدید مورد استفاده قرار بگیرد.
پنجمین نسخه از توپ نایکی فلایت امروز بالاخره به صورت رسمی رونمایی شد و با طرح و رنگی متفاوت توجه بسیاری از فوتبال دوستان را به خود جلب کرده است. استفاده از رنگ سبز فلورسنت و الگوهای بنفش روی این توپ باعث شده است که ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشد و حالا نایکی برای بیست و پنجمین فصل متوالی یعنی از سال ۲۰۰۰ به بعد این توپ را طراحی کرده است.
در بیانیه منتشر شده از سوی لیگ برتر برای معرفی این توپ آمده است:« الهام گرفته از گذشته، آماده برای آینده. توپ نایکی فلایت برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ برتر را که از امروز برای خرید در دسترس همگان خواهد بود معرفی می‌کنیم.»
2056775
به این ترتیب، توپ جدید نایکی با طراحی جذابش برای لیگ برتر اولین بار در بازی شیاطین سرخ برابر فولام استفاده خواهد شد و هواداران یونایتد امیدوار هستند که این توپ برای آنها خوش یمن باشد و روزهای خوشی را در ادامه لیگ برای این تیم رقم بزند.

نظر شما