شناسهٔ خبر: 67779443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خرید غیرمنتظره: توافق ستاره جنجالی با پی‌اس‌جی!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: سانچو از زمان پیوستن به منچستریونایتد نتوانست درخششی که در ترکیب دورتموند داشت را تکرار کند و روزهای پرفراز و نشیب بسیاری در این فیلم سپری کرد و در نهایت فصل گذشته با توجه به مشکلی که با اریک تن‌هاخ داشت به صورت قرضی از این باشگاه جدا شد و به دورتموند برگشت.
با این حال، شرایط برای ادامه حضور او در این تیم و رقابت‌های بوندسلیگا در فصل جدید فراهم نبود و او بار دیگر در اختیار شیاطین سرخ قرار گرفت و به نظر می‌رسید که قرار است فصل آینده را در اولدترافورد سپری کند و چاره دیگری جز سازگاری با سرمربی هلندی نخواهد داشت.
اما حالا فوت مرکاتو خبر داده است که مدیران پاری سن ژرمن از چند هفته قبل شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر داشتند و مذاکرات با مدیر برنامه او را آغاز کردند و حالا در آستانه توافق شخصی با او قرار دارند و مذاکرات رسمی با مدیران یونایتد برای جذب این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد.
پی اس جی قصد داشت برای پر کردن جای خالی کیلیان امباپه که به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شد، ویکتور اوسیمن را به خدمت بگیرد اما شرایط پیچیده انتقال او باعث شد که آنها سانچو را به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله در نظر بگیرند. گفته می‌شود که منچستریونایتد آماده است تا این بازیکن را با قیمت در حدود ۵۰ میلیون یورو به فروش برساند اما پاری سن ژرمن امیدوار است که بتواند با قیمتی کمتر این مهاجم انگلیس را جذب کند.
 

نظر شما