شناسهٔ خبر: 67779415 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با هدف حمایت از فعالیت‌های دانشگاهی انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری کتابخانه دانشگاه تهران و سازمان ترویج مطالعه و نشر

با انعقاد این تفاهم‌نامه کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تامین منابع علمی دانشگاه تهران و سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مدیریت دانش و اطلاع‌رسانی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از فعالیت‌های دانشگاهی با استفاده از منابع چاپی و دیجیتالی در زمینه‌های مدیریت دانش و اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ یادگیری از منابع متنوع از طریق توسعه پلتفرم مشترک دانشی منعقد شده است.

مشارکت در تولید محتوی علمی، آموزشی و فرهنگی، مشارکت در سیاست‌گذاری، اجرا و داوری طرح‌ها و جشنواره‌های کتاب سال دانشجویی، پایان‌نامه سال، کتاب سه دقیقه‌ای، کنفرانس ملی پژوهش‌های نشر و طرح‌های مرتبط با کتاب و نشر و همکاری در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی از جمله تعهدات کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در این تفاهم نامه است.

اهدای یک جلد کتاب از کتاب‌های چاپ شده به کتابخانه و مشارکت در برگزاری رویدادهای کتابخانه، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مورد توافق با کتابخانه در زمینه کتاب و کتابخوانی، استفاده از توان و ظرفیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی با هدف طرح‌ها و برنامه‌های کتابخانه ازجمله تعهدات سازمان در این تفاهم نامه است.

این تفاهم‌نامه به امضای دکتر فاطمه ثقفی، رئیس کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تامین منابع علمی دانشگاه تهران و دکتر حامد علی اکبرزاده، رئیس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی رسیده است و از تاریخ انعقاد به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت.

نظر شما