شناسهٔ خبر: 67778704 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

توضیح صندوق بازنشستگی فولاد به خبر «اعتراض بازنشستگان فولاد به‌ عدم تحقق مطالبات معوقه»

به دنبال انتشار خبر «اعتراض بازنشستگان فولاد به‌ عدم تحقق مطالبات معوقه» در تاریخ ۳۱ تیرماه، روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد توضیحاتی را در ارتباط با این خبر برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرد.

صاحب‌خبر -

متن کامل توضیحاتی که روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در اختیار خبرنگار ایلنا قرار داده، در ۴ بند به شرح زیر است:

۱-صندوق بازنشستگی فولاد تنها صندوقی بود که از منابع داخلی و بدون اتکا به بودجه دولت، همسان‌سازی و اصلاحیه آن را اجرا نمود و در طول چهار سال گذشته حدود ۱۰ همت را در خصوص پرداخت معوقات و اجرای همسان‌سازی و اصلاحیه آن به بازنشستگان صندوق پرداخت کرده است.

۲-صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص ارتقای خدمات درمانی بازنشستگان اقدامات قابل توجهی در دولت سیزدهم انجام داده و حتی فرانشیز درمان بازنشستگان تحت پوشش و همسر آنان را نیز صفر نموده است.

۳-با توجه به درخواست‌های بخشی از صندوق بازنشستگی فولاد برای اصلاح مجدد همسان سازی، تا کنون چندین جلسه با کانون‌های بازنشستگی با حضور مدیرعامل و تیم مدیریتی صندوق برگزار شده تا در جهت رسیدن به یک راهکارقانونی در این خصوص همفکری و تعامل صورت گیرد.

۴-با پیگیری‌های مداوم تیم مدیریتی صندوق بازنشستگی فولاد، برای اولین بار نام صندوق فولاد در کنار صندوق‌های کشوری و لشکری جهت اجرای همسان‌سازی در برنامه هفتم توسعه درج شد و در این راستا در تیرماه سال جاری مبلغ علی الحساب همسان‌سازی به حساب باززنشستگان فولاد واریز شده و پس از ابلاغ دستورالعمل مربوطه از سوی دولت محترم، احکام همسان‌سازی بازنشستگان نیز صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما