شناسهٔ خبر: 67778556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کمبود زمین در تهران بیداد می‌کند

میرشاد ماجدی معتقد است که تیم‌های غیر تهرانی نباید به بهانه راحتی تمریناتشان را در پایتخت برگزار کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران در حاشیه جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها حضور داشت و در پایان این جلسه با خبرنگاران در مورد مسائل پیرامون این موضوع به گفتگو پرداخت. او در ابتدا با اشاره به وضعیت تیم هوادار تهران گفت: جلسه امروز در مورد ورزشگاه‌های مورد استفاده تیم‌های لیگ برتری بود و متاسفانه یا خوشبختانه باید بگویم تعداد تیم‌های تهرانی ما زیاد است و تعداد ورزشگاه‌های این استان، خیلی کم است. امروز تیم هوادار برای اینکه بتواند میزبانی خودش را مشخص کند دچار مشکل شده چون استادیوم‌های این شهر استاندارد‌های مدنظر AFC را ندارد.

او ادامه داد: در این جلسه ما به ورزشگاه‌هایی رسیدیم که تعداد ضرایب منفی‌ آنها کمتر است. ورزشگاه دستگردی و ورزشگاه شهر قدس باید تعدادی از نکات منفی خود را اصلاح کنند و قرار شد بنده به عنوان نماینده استان تهران با مدیران تیم‌های هوادار و دیگر تیم‌ها، توافق کنیم و حداقل‌ها را برای برگزاری مسابقات به ارمغان بیاوریم. اگر یک ورزشگاه پاس باشد باید دیگری شهر قدس باشد و اگر نه سازمان لیگ تصمیم گیرنده خواهد بود. یکی از نکات بحث نور ورزشگاه‌ها است که باید به ۱۶۰۰ لوکس برسد و به نظر کار سختی نیست و به زودی برطرف خواهد شد. مواردی هم در مورد گیت‌ها است و انشالله این مشکل برطرف می‌شود.

1739984

ماجدی در توضیح ماجرای انتقال بازی‌های تیم هوادار به استان مرکزی گفت: هیئت استان فوتبال تهران زمینی در اختیار خودش ندارد و سازمان تجهیز و اداره کل آنها را مدیریت می‌کنند. ما در جلسه‌ای که با دکتر جوادی داشتیم برخی از مشکلات را حل خواهیم کرد. ما در مورد فوتبال حرفه‌ای حرف می‌زنیم و این اتفاق در هیچ کشوری امکان‌پذیر نیست. امروز می‌گفتند هوادار به اراک برود تا آنجا بازی کند اما من خودم گفتم یک تیم تهرانی نمی‌تواند به یک استان دیگر برود!

رئیس هیئت استان فوتبال تهران با اشاره به خانه به دوش بودن برخی از تیم‌های لیگ برتر، گفت: ما باید مشکلات را حل کنیم و حداقل‌ها را فراهم کنیم تا یک تیم تهرانی در تهران میزبانی کند. این اتفاق باید برای دیگر استان‌ها هم بیفتد و تیم نساجی در مازندران و قائمشهر کلی هوادار عاشق دارد و باید سعی کند از این مسئله استفاده کند تا خودش را حرفه‌ای کند. برای راحت‌تر بودن که نمی‌شود همه به تهران بیایند!

وی افزود: خوشحال هستم که بگویم تیم مس کویر مقوا و نیروی زمینی به سطح بالاتر رسیدند ولی ناراحت هستم که آنها زمین مرغوب ندارند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما