شناسهٔ خبر: 67778520 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ناخدایکم حسنی خبر داد؛

اجرای تمرین عکسبرداری هوایی در رزمایش امداد، نجات و امنیت دریایی

هادی رضایی

یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش امداد، نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴، تمرین عکسبرداری هوایی (Photo Ex) و اجرای صورت‌بندی و آرایش‌های تاکتیکی را با موفقیت انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش امداد، نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴، تمرین عکسبرداری هوایی (Photo Ex) و اجرای صورت‌بندی و آرایش‌های تاکتیکی را با موفقیت انجام دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر، ناخدایکم ستاد عباس حسنی سخنگوی رزمایش امداد، نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ خزر گفت: در این مرحله از رزمایش امداد، نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴، یگان‌های شناور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و فدراتیو روسیه تمرین عکسبرداری هوایی (Photo Ex)و صورت‌بندی و آرایش آفندی را انجام دادند.

ناخدایکم حسنی گفت: تمام مراحل رزمایش با نظارت و پایش هوایی منطقه توسط بالگردها و پهپادهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برقراری امنیت در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه تعدی را در حوزه دریا نخواهند داد.
گفتنی است؛ مراحل عملیاتی رزمایش امداد، نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ با شرکت یگان‌های شناور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و فدراتیو روسیه پس از برگزاری نشست توجیهی، از روز گذشته در دریای خزر آغاز شده است.

نظر شما