شناسهٔ خبر: 67778490 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

هشدار الدیار درخصوص خطر یهودی سازی فلسطین

روزنامه الدیار چاپ لبنان در مقاله ای به قلم

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) در این مقاله آمده است: زمانی که جان کندی احساس کرد که داشتن بمب هسته ای از سوی اسراییل می تواند روزی منافع آمریکا و حتی حضور آمریکا در خاورمیانه را تهدید کند، تصمیم گرفت یک هیات بازرسی را به رآکتور دیمونا اعزام کند. نتیجه چه شد؟ "جان کندی" در شرایط مبهم و پیچیده ترور شد.

 

تصور نکنید که "لابی یهودی از سناریوی کنار گذاشتن جو بایدن از رقابت های ریاست جمهوری برای اطمینان از بازگشت امن دونالد ترامپ به دفتر کاخ سفید بدور است.

 

اگر نامزد جمهوری خواه "قدس"  را به عنوان یک شهر "اسرائیلی" به رسمیت شناخت جناح راست در "تل آویو"  ( با تعهد ایوانکا ترامپ) شرط می بندد وی ( ترامپ) کرانه باختری را بخشی از سرزمین موعود اعلام نماید... دیر یا زود کرانه باختری وقدس نیز از فلسطینی ها خالی خواهند شد."خاخام ها" با "یعرب بن قحطان" و نسل وی جشن خواهند گرفت.

 


کنست با اکثریت ۶۸ رای موافق و ۹ رای مخالف کرانه باختری را سرزمین یهودیان اعلام کرد.

 

 قطعاً هیچ کشور فلسطینی در "قلب اسرائیل" ودر هیچ جای دیگری تشکیل نخواهد شد. در این صورت آمریکایی هایی که مدت ها به ریش اعراب خندیده اند چه خواهند گفت؟

 


«اسرائیل» مطمئن است دونالد ترامپ به قدرت بازخواهد گشت و "کامالا هریس" را در هم خواهد شکست و دومینوی عادی سازی را با خود به همراه خواهد داشت و غزه و همه ساکنانش در زیر خاک دفن خواهند شد.

 

نه کشور فلسطینی وجود دارد و نه قدس  عربی.. ما از اعراب که در کما هستند سؤال نمی کنیم ،بلکه از آمریکایی‌ها که همیشه بر بکار گیری "دیپلماسی فریب" تسلط داشته‌اند می پرسیم: پاسخ شما به کنست چیست؟ آیا  جز به ریش ما می خندند نیست؟

 


انتهای پیام /   ح.ب/ 24

نظر شما