شناسهٔ خبر: 67778381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

افزایش قیمت های خودروسازان را ابلاغ نمی‌کنیم - اکونیوز

اقتصاد ایران: عصر خودرو- وزارت صمت از اجرای امور روزمره خود به بهانه نامه معاون اول و نامه رئیس جمهور منتخب پرهیز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر خودرو»، با اینکه مدیران عامل ایران خودرو و سایپا در مجمع روز گذشته اعلام کردند وزارت صمت با افزایش قیمت محصولات آنها موافقت کرده است و وزیر صمت هم در روز افتتاحیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو اعلام کرد قیمت های جدید خودروسازی را تایید کرده است، همچنان وزارت صمت از ابلاغ قیمت های جدید خودروسازی طفره می‌رود و دلیل آن را نامه معاون اول و نامه رئیس جمهور منتخب اعلام می‌کند در حالیکه در این دو نامه هیچ اشاره ای به زمین ماندن کار مردم و بلاتکلیفی و ضرر هنگفت شرکت ها اشاره نشده است.

 

گویا مقامات وزارت صمت همچنان از آرای مردم در انتخابات ناراضی هستند و به این وسیله قصد انتقام جویی و ناراضی کردن مردم و سهامداران خودروسازی را دارند. جرات تصمیم نگرفتن و بهانه قرار دادن دو نامه که هیچ ربطی به مساله جاری مملکت و شرکت ها ندارد بهانه ای دست عده ای داده است تا آخرین لحظات ضربات خود را به مملکت، اقتصاد و صنعت کشور وارد کنند. متاسفانه وزیر صمت هم که خودش مطالبی را در افکار عمومی مدعی می شود از عملکرد معاونان خود بی خبر است و باید رسانه ها به اطلاع ایشان برسانند که چه تصمیمات وحشتناکی علیرغم ادعاهای وی جلوی دوربین رسانه ها گرفته می شود و وی بی اطلاع است.

دانلود با کیفیت

نظر شما