شناسهٔ خبر: 67778331 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

خودرو کی ام سی E30X برقی کرمان موتور + مشخصات، امکانات و قیمت

خودرو کی ام سی E30X برقی کرمان موتور از نظر قیمت، مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی در ادامه بررسی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، یکی از بزرگترین خودرو سازی‌های خصوصی کشور که در برقی سازی حمل و نقل پیش قدم بود کرمان موتور نام دارد. کی ام سی ای ۳۰ ایکس (KMC E30X) جدیدترین و فول آپشن‌ترین خودرو هاچ بک برقی کرمان موتور است که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۳ رونمایی شد.

بررسی خودرو کی ام سی ای ۳۰ ایکس (KMC E30X)

کی ام سی E30X، یک هاچبک برقی کامپکت با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته است. از نظر ابعاد، کی ام سی E30X با طول ۴۰۲۵ میلی‌متر، عرض ۱۷۷۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۶۰ میلی‌متر، اندکی کوچک‌تر از ام وی ام X33 کراس است. فاصله محوری ۲۶۲۰ میلی‌متری آن، فضای داخلی مناسبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. رانندگی با کی ام سی E30X انعطاف‌پذیری بالایی دارد. دو حالت رانندگی اسپرت و اکو، به همراه سه حالت مختلف فرمان (راحت، اسپرت و استاندارد) به راننده امکان می‌دهد تا تجربه رانندگی را مطابق با سلیقه و شرایط خود تنظیم کند. خودروی KMC E30X در واقع همان JAC E30 X از شرکت جک است.

خودرو کی ام سی E30X

مشخصات فنی کی ام سی E30X

خودرو کی ام سی E30X دارای یک موتور الکتریکی سنکرون با آهنربای دائمی است که در محور جلو قرار گرفته و قدرتی معادل ۱۳۵ اسب بخار (۱۰۰ کیلووات) و گشتاوری برابر با ۲۱۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور نیروی خود را از یک بسته باتری LFP با ظرفیت ۵۱.۱ کیلووات ساعت تأمین می‌کند که در شرایط ایده‌آل، برد حرکتی حدود ۵۰۵ کیلومتر را برای خودرو فراهم می‌آورد.

از نظر عملکرد، کی ام سی E30X می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و قابلیت عبور از مسیرهای با شیب ۲۵ درجه را دارد. زمان شارژ این خودرو با شارژرهای معمولی حدود ۹ ساعت و با شارژرهای سریع تقریباً ۳۰ دقیقه است که انعطاف‌پذیری خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند.

امکانات کی ام سی E30X

در فضای کابین جک E30X با طرحی ساده مواجه هستیم، که صفحه پشت آمپر دیجیتال، یک نمایشگر مرکزی بزرگ، شارژر بی‌سیم، سقف شیشه‌ای و فرمان دو شاخه را به همراه دارد. از امکانات ایمنی و رفاهی E30X هم می‌توان به مواردی همچون شش عدد ایربگ، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت و ورود بدون کلید، آینه‌های تاشو برقی، مانیتور، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل، رادار هشدار بین خطوط، رادار هشدار برخورد از جلو و عقب، تهویه اتومات، دستگیره‌های خارجی مخفی شونده، گرمکن و سردکن صندلی راننده، حافظه صندلی راننده و… اشاره کرد.

خودرو کی ام سی E30X

قیمت کی ام سی e30x

اگرچه قیمت دقیق E30X هنوز اعلام نشده، اما تخمین زده می‌شود که حدود ۱.۵ میلیارد تومان یا بیشتر باشد.

نظر شما