شناسهٔ خبر: 67777998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افزایش رطوبت و شرجی در نوار ساحلی خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه تا فردا نوسان دمایی محسوسی وجود ندارد، گفت: با توجه به جنوبی شدن جریانات طی شامگاه و صبحگاه سه‌شنبه تا پنجشنبه، احتمال افزایش رطوبت و پدیده شرجی در نوار ساحلی به‌‎ویژه ساحل جنوبِ شرقی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا نوسانات محسوس دمایی وجود ندارد.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته دما روند افزایشی یک تا دو درجه‌ای خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: طی امروز وزش بادها در مناطق غربی، جنوبِ غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و گاهی همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود، به همین دلیل احتمال خیزش گردوغبار محلی در مناطق مذکور دور از انتظار نخواهد بود.

سبزه‌زاری تاکید کرد: با توجه به جنوبی شدن جریانات طی شامگاه و صبحگاه سه شنبه تا پنجشنبه، احتمال افزایش رطوبت و پدیده شرجی در نوار ساحلی به‌ویژه ساحل جنوبِ شرقی وجود دارد، شمال خلیج فارس طی امروز مواج است.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۹.۳ و ایذه با ۲۰.۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و اهواز به بیشینه دمای ۴۷.۴ و کمینه دمای ۳۱.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

نظر شما