شناسهٔ خبر: 67777946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رجائیان: امروز برای جذب خالدآبادی با استقلال مذاکره می‌کنیم - اکو

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت که برای جذب سنگربان جوان استقلال، با مدیران این باشگاه وارد مذاکره خواهند شد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رجائیان درباره وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای میزبانی تیم فوتبال آلومینیوم در لیگ برتر اظهار داشت: پس از واگذاری ورزشگاه امام خمینی (ره) به باشگاه آلومینیوم، در جهت استانداردسازی آن حرکت کردیم و اتفاقات خوبی افتاد. با این حال مشکلات جزئی زیادی وجود دارد که کارمان به چشم نمی‌آید.

وی در مورد ایرادات ورزشگاه امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: هنوز کارهای جایگاه خبرنگاران، آسانسور ورزشگاه، جایگاه VIP و جایگاه CIP انجام نشده است. مشکل نور ورزشگاه با کمک شرکت تجهیز اماکن ورزشی برطرف شده است و دوست داشتیم کارها با سرعت بیشتری پیش برود. اختلافات باعث شده است کار 20 روز بخوابد و اگر کارها در این مدت انجام می‌شد، 10 درصد کار باقی مانده بود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با بیان اینکه هیئت مدیره این باشگاه تاکنون بودجه لازم را برای برطرف کردن ایرادات ورزشگاه تخصیص داده است، گفت: شرکت تجهیز یک پیمانکار در ورزشگاه دارد و نمی‌توانیم کارها را به موازات هم پیش ببریم. ورزشگاه امام خمینی (ره) آبروی فوتبال اراک است و از اداره کل ورزش و جوانان مرکزی انتظار داریم قراردادهای طولانی‌تری امضا شود تا به پایداری فوتبال اراک کمک کند.

رجائیان درباره شرایط مالی آلومینیوم اراک با فروش مهدی لیموچی به سپاهان تصریح کرد: با فروش لیموچی اعتبار خوبی نصیب ما شد. طرفداران پرسپولیس، این انتقال را به گردن مدیرعامل این باشگاه نیندازند و بدانند پرسپولیس اولین باشگاهی بود که برای جذب لیموچی با آلومینیوم مکاتبه کرد. این بازیکن در روزهای اول مایل بود تحت هر شرایطی به پرسپولیس برود، اما ورق برگشت.

وی در مورد رقم پیشنهادی سرخپوشان برای جذب لیموچی عنوان کرد: حتی پرسپولیس می‌خواست رقمی در حد رقم پرداخت شده سپاهان پرداخت کند. با توجه به اینکه سرمربی سپاهان شخصاً لیموچی را انتخاب کرده و مربی اسپانیایی پرسپولیس با واسطه از عملکرد این بازیکن مطلع شده بود، شنیدم او به همین دلیل به این نتیجه رسیده که بهتر است به سپاهان برود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره وضعیت جذب محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان استقلال بیان کرد: دوست داریم بر اساس ضوابط حرکت کنیم و امروز (دوشنبه) برای جذب خالدآبادی با باشگاه استقلال وارد مذاکره می‌شویم. او یک برگه فسخ در اختیار دارد، اما این فسخ را در سازمان لیگ ثبت نکرده است. خالدآبادی می‌خواست به باشگاه خارجی برود و این برگه فسخ را به آنها ارسال کرده است.

رجائیان در پاسخ به این پرسش که آیا فسخ قرارداد خالدآبادی با استقلال وجاهت قانونی دارد یا خیر، اظهار داشت: این بازیکن را فرستادیم تا موضوع را پیگیری کند و بفهمد که این فسخ، قانونی است یا خیر. کمیته وضعیت قرار است در این باره اظهارنظر کند. نامه فسخ خالدآبادی با امضای مدیرعامل باشگاه (استقلال) به چند باشگاه ایمیل شده است و این می‌تواند یک سند باشد.

وی در واکنش به شایعه انتقال احمد گوهری دروازه‌بان پرسپولیس به آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: گوهری قرار نبود به آلومینیوم بیاید. مجتبی حسینی با جدایی لطفی و چند بازیکن دیگر مخالفت کرده است و این بازیکنان، قرارداد خود با آلومینیوم را تمدید می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ با تمجید از قانون سقف بودجه برای باشگاه‌ها گفت: این قانون، بستر را برای فعالیت قانونی راحت‌تر کرده است و می‌تواند فساد در فوتبال را کاهش بدهد. من وقتی رقم درشتی برای رضایت‌نامه بازیکن می‌گیرم، فکر می‌کنم مگر می‌شود این ارقام را پرداخت کرد؟ باشگاه‌هایی چون سپاهان و پرسپولیس تاکنون چند بازیکن خود را فروخته‌اند و می‌توانند درآمد ناشی از آن را به سقف بودجه اضافه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما