شناسهٔ خبر: 67777234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آموزش و پرورش فارس یکهزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام دارد

شیراز - ایرنا -  مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: در زمان حاضر آموزش و پرورش فارس یکهزار و ۵۰۰ پروژه مدرسه‌ای نیمه تمام دارد که حدود ۶۰۰ پروژه آن خیرساز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد خلیل خرد روز دوشنبه در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس در شیراز افزود: دولت سیزدهم برای توسعه عدالت تربیتی اهتمام ویژه‌ای داشت و بیشترین تخصیص بودجه عمرانی توسعه و نوسازی مدارس در این دوره اتفاق افتاد.

وی افزود: طی سه سال فعالیت دولت شهید رییسی ۴۷۰ مدرسه با بیش از ۲ هزار کلاس درس ساخته و یکهزار و ۵۰۰ مدرسه نیز استانداردسازی و سرویس بهداشتی مدارس نیز تعمیر و تجهیز شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس اضافه کرد: انجام بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت و ۲۵۰ هزار متر مربع ایزوگام مدارس نیز از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برای نوسازی مدارس فارس بود.

خرد بیان کرد: طی یک ساله اخیر بیش از ۸۰ مدرسه در فارس به بهره برداری رسید و سرانه فضای آموزشی و پرورشی این استان را افزایش داد.

وی با بیان اینکه باید برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فارس تلاش کنیم، گفت: هر چند ۲ طرح شهید عجمیان و شهید عرب در فارس بسیار اثر گذار بوده اما با وجود گروه‌های جهادی در این استان باید بیش از گذشته تلاش شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس اظهارداشت : طرح شهید عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی مدارس در قالب قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر فعال شده است که در این طرح با کمک گروه‌های جهادی بیش از سه هزار و ۷۰۰ مدرسه استان شاداب سازی شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس نیز در این نشست گفت: تلاش داریم بیش از ۱۳۰ نفر را در گروه جهادی ویژه مدارس ساماندهی کنیم.

کاظم اسماعیل شعار بیان کرد: پیوست فرهنگی برنامه های گروه جهادی ضروری است.

نظر شما