شناسهٔ خبر: 67776998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار قم:

پیگیری پروژه بسط شرقی حرم مطهر با جدیت ویژه انجام شود

شهردار قم گفت: جدیت و تسریع در اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر بسیار مهم است تا شیرینی این پروژه به کام شهروندان تلخ نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری که در ساختمان شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اهمیت پروژه بسط شرقی حرم مطهر که از سال گذشته وارد فرایند اجرایی شده اظهار کرد: انتظار ما این است که پروژه محکم پیش رفته و با جدیت ویژه پیگیری شود.

وی افزود: طراحی این پروژه باید با دقت صورت گیرد و تمام موارد در استفاده شهروندان و زائران از این پروژه مد نظر قرار گیرد.

شهردار قم تاکید کرد: در پروژه‌ها باید تلفیق دین و دنیا مد نظر باشد؛ از طرفی اینجا قم است باید تلفیقی از این دو در تمام این اضلاع دیده شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت طراحی پروژه‌ها در اطراف حرم مطهر، اضافه کرد: در این پروژه‌ها باید نگاه خاص و ویژه‌ای داشته باشیم و تعادل را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: معاونت فنی و عمرانی عمرانی شهرداری باید تمام مقدمات برای اجرای پروژه را فراهم کرده و به صورت دقیق بر فرایند اجرایی نظارت کند.

شهردار قم گفت: گزارش عامل چهارم در این پروژه باید هر هفته آماده شده و به جلسات پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرداری قم اعلام شود.

نظر شما