شناسهٔ خبر: 67776741 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار سلیمانی: اردوهای راهیان نور، نرم‌افزار انقلاب است

تهران- ایرنا-رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جهاد تببین چتر گسترده‌ای است که فهرستی از نرم‌افزارها ذیل آن قرار می‌گیرند و راهیان نور و پیشرفت، یکی از نرم‌افزارها هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز دوشنبه، ۱ مرداد ماه در همایش تجلیل از دست اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور و راهیان پیشرفت که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب و به ویژه خدمت گفت: ما اگر دقیق به جهاد تبیین بپردازیم می‌بینیم که راهیان نور نرم افزار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جهاد تببین چتر گسترده ای است که فهرستی از نرم افزارها ذیل آن قرار می‌گیرند که راهیان نور و پیشرفت، یکی از نرم افزارها هستند. در راهیان نور ما با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت آشنا می‌شویم.

سردار سلیمانی یادآور شد: در زمان پهلوی دوم کشور ما ۵ سال در اشغال اشغالگران بود و سران متفقین که به تهران آمدند محمدرضا خبر نداشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ که دشمن بعثی بر ما حمله کرد و با اینکه نزدیک به ۲ سال از پیروزی انقلاب گذشته بود اما دیدید که کشور در برابر دشمن تسلیم نشد و همه ملت در برابر آن ایستادند و رمز این کار در مدیریت حضرت امام(ره) بود.

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) مکتب ارزشمند دفاع عاشورایی مردم پایه را در برابر بیگانگان شکل داد و از دل آن یک نسخه شفا بخشی را برای آزادگان جهان و همه ملت های مسلمان ارایه داد که از ذیل آن جبهه مقاومت و فرهنگ مقاومت شکل گرفت که البته فرهنگ مقاومت وسیع تر از جبهه مقاومت است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: راهیان نور متعالی و شفا بخش، پیروزی بخش است به گونه‌ای که باید آن را گسترش دهید؛ لذا بهترین روش تبلیغ و جهاد تبیین برای دانشجویان و دانش آموزان راهیان نور و پیشرفت است.

نظر شما