شناسهٔ خبر: 67776635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

شورای صنفی با جدیت پیگیر مطالبات دانشجویان هستند

نمایندگان کارگروه های مختلف شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جلسه ای که با آقای "سید یوسف راستین" مدیر دانشجویی دانشگاه داشتند، فعالانه پیگیر مسائل و مشکلات دانشجویان این دانشگاه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا یاسوج؛ نمایندگان کارگروه های مختلف شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جلسه ای که با آقای "سید یوسف راستین" مدیر دانشجویی دانشگاه داشتند، فعالانه پیگیر مسائل و مشکلات دانشجویان این دانشگاه شدند.

در این نشست، ابتدا مدیر امور دانشجویی با تقدیر از پیگیری های اعضای شورای صنفی و همکاری مُجدانۀ آنها با حوزۀ مدیریت دانشجویی در انتقال مشکلات و معضلات دانشجویان بیان داشت: ما از هم یاری و تلاش های فعالانۀ این شورا در جهت تحقق اهداف مدیریت دانشجویی تا رسیدن به سطح مطلوب و ایده آل امور رفاهی دانشجویان استقبال کرده و برای مرتفع نمودن مشکلات پیش رو تمام تلاش و امکانات موجود را به کار خواهیم گرفت.

در ادامه "حیدری منش" دبیر شورای صنفی دانشجویان نیز ضمن تشکر از فعالیت های مثمر ثمر مدیر دانشجویی و مجموعۀ همکارانشان و همچنین مساعدت های ویژۀ دکتر "لایقی اصل" معاون فرهنگی و دانشجویی برای رفع موانع صنفی و رفاهی دانشجویان گفت: تحولات و تغییرات انجام شده توسط مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی در حیطۀ امور رفاهی دانشجویان قابل ستایش است و امیدواریم که این روندِ تحولی تداوم داشته باشد.

سپس هر کدام از اعضا به طرح مسائل و مشکلاتی از قبیل: به روز رسانی و افزایش سرعت اینترنت در خوابگاه ها، تعمیر آسانسور خوابگاه امام رضا(ع)، نوسازی فرش ها، تشک ها و تخت های خوابگاه ها، اختصاص یک دستگاه مینی بوس جهت شیفت عصر دانشکده دندان پزشکی، طرح تشویقی کاهش قیمت غذای سلف برای دانشجویان متأهل، دیوارنویسی نمای بیرون خوابگاه امام رضا(ع)، اخصاص فضای مناسب برای نصب میز "پینگ پونگ" و "فوتبال دستی" در خوابگاه امام رضا(ع)، بحث فضاسازی محوطۀ اطراف سلف سرویس، تشکیل کارگروه آی تی و تأسیسات در شورای صنفی، اضافه نمودن چند دستگاه مینی بوس برای جابجایی دانشجویان در ساعات پُر تَردد به سرویس های حمل و نقل، و تعمیر مواردی مانند شوفاژها و پنجره ها جهت آماده سازی ترم اول تحصیلی پرداختند.

آقای "راستین" نیز با اشاره به اینکه بسیاری از این موارد در زُمرۀ امور روتین و همیشگی این مدیریت می باشد و از هم اکنون، درصدد فراهم نمودن زمینه های لازم و آماده سازی خوابگاه ها برای ترم جدید تحصیلی می باشند اظهار داشت: شورای صنفی ضمن بازدید میدانیِ مستمر از خوابگاه ها برای شناسایی امور تأسیساتی، چک لیستی از موارد مطرح شده را به تفکیک خوابگاه ها ارائه نمایند تا به جِدّ پیگیر موارد مطرح شده گردند.

وی همچنین از شورای صنفی درخواست نمود تا به جهت نظارت هرچه بهتر بر حُسن اجرای بهداشت خوابگاه ها، از سوی این شورا کار گروه "بهداشت" تشکیل و فعال شود.

آقای "مظفری" رئیس ادارۀ تغذیه نیز در این جلسه تأکید کرد: با توجه به تقسیم وعده های غذایی در خوابگاه ها، بعد از این، سلف سرویس مرکزی قادر به "روز فروش غذا" نخواهد بود.

شورای صنفی با جدیت پیگیر مطالبات دانشجویان هستند

شورای صنفی با جدیت پیگیر مطالبات دانشجویان هستند

نظر شما