شناسهٔ خبر: 67776550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری معرفی شد

با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبصیر موسوی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام اول مردادماه در این آیین با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از ضرورت‌های انقلاب بود که با تدبیر امام راحل(ره) شکل گرفت، اظهار کرد: این شورا از بدو شکل‌گیری تاکنون به فضل الهی منشأ خیرات و برکات فراوانی برای انقلاب و نظام اسلامی و عامل انسجام‌بخشی به تبلیغات آرمان‌ها و ارزش‌ها بوده است.

وی افزود: پاسداشت شعائر اسلامی از ضرورت‌های مؤمنان و جامعه اسلامی است و در اینجا اهمیت و ضرورت فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشخص می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه این دستورالعمل قرآنی به برکت تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور به خوبی عملیاتی شده است، تصریح کرد: در حقیقت شورای هماهنگی نیازمند هماهنگی همه مجموعه‌هاست و رئیس این شورا نباید تنها بماند بلکه حتماً همه دستگاه‌ها خودشان را موظف به همراهی و همکاری‌ بدانند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبصیر موسوی، رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه خدمت در سنگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بزرگ‌ترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان کرد: حضور گرم و معنادار همه مجموعه‌های استان پشتوانه محکمی برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال است.

همچنین موسی انصاری، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به مأموریت این شورا مبنی بر بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی و ایام‌الله در طول سال، گفت: این برنامه‌ها در سایه همکاری، هم‌افزایی و هماهنگی همه مجموعه‌های دولتی و مردمی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی تجمعات اعتراض‌آمیز و خودجوش مردمی در مرکز استان و شهرستان‌ها همچون راهپیمایی در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم، سلسله تجمعات مردمی در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در شهرکرد و مراکز شهرستان‌ها، برپایی راهپیمایی‌های حمایت از حافظان امنیت، شهدای گمنام، تشییع شهدای گمنام، تشییع شهدای امنیت، برنامه‌های استقبال پرشور مردمی از رئیس‌جمهور شهید و ... از اهم برنامه‌های این شورا در سال‌های اخیر بوده است.

انصاری با تأکید بر اینکه شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از این ویروس موجب تعطیلی بزرگداشت مراسمات نشد، خاطرنشان کرد: مناسبت‌های انقلاب به شیوه‌های متنوع و ابتکاری در اوج شیوع کرونا با رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت گرامی داشته شدند که در این راستا برپایی پویش‌های متعدد، راهپیمایی مجازی، رژه‌های موتوری و خودرویی و ... در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما