شناسهٔ خبر: 67774547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهید «رضاقلی نخستین حسینی»:

برای ياری و کمک به رهبرم و اسلام به جبهه آمدم

شهید «رضاقلی نخستین حسینی» در وصیتنامه خود آورده است: ما بايد دِين خودمان را به اسلام و ميهن اسلامی ادا کنيم و من نيز به نوبه خود اگر خداوند قبول فرمايد، برای ياری و کمک به رهبرم و اسلام به جبهه آمدم، زيرا اسلام به ما نياز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «رضاقلی نخستین حسینی» در بیست‌وچهارم بهمن ۱۳۶۱ با سمت نیروی واحد اطلاعات و عملیات در منطقه دشت‌عباس توسط نیرو‌های بعثی به شهادت رسـید. پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و هجدهم تیر ۱۳۷۰ پس از تفحص در گلزار شهدای غریبان شهر اردبیل به خاک سپرده شد.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «رضاقلی نخستین حسینی» آمده است:

به نام خداوند متعال

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با سلام بر شهیدان به خون غلطان ایران.

«أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ، وَثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَأَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ (ع)»

ما مسلمانان که پیروان حسین (ع) و علی (ع) هستیم باید در راه دین حق و اسلام و جمهوری اسلامی، از حسین زمانمان که بر حق است به مانند مالک اشتر برای علی (ع) حمایت کنیم.

ما باید در برابر توطئه‌های مفسدان زمان، شیاطین بزرگ و منافقین بایستیم. ما باید دِین خودمان را به اسلام و میهن اسلامی ادا کنیم و من نیز به نوبه خود اگر خداوند قبول فرماید، برای یاری و کمک به رهبر و اسلام به جبهه آمدم، زیرا اسلام به ما نیاز دارد.

پدر و مادرم! من زحمات شما را همیشه می‌ستایم و خود را همیشه ملامت می‌کنم که چرا شما را اینقدر اذیت نموده‌ام و از این بابت از شما تقاضای عفو و بخشش دارم. دعای خیر خود را بدرقه راهم کنید تا خداوند گناهان من را ببخشد.

این راه را من با آگاهی کامل انتخاب کردم و اگر شهید شدم، دیگر کسی را مقصر ندانید؛ بلکه افتخار کنید که من در این راه رفتم و سعادت ابدی شما و خودم را به دست آوردم. باید همیشه از خون شهیدان دفاع کنم.

خواهران مهربانم! زینب‌وار در مقابل حوادث بایستید، همیشه واجبات را انجام دهید و برای من گریه نکنید.

برادران عزیزم! همیشه از حق دفاع کنید و به دنبال علم و تحصیل بروید که موفق شوید.

انتهای پیام/

نظر شما