شناسهٔ خبر: 67774534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان مشخص شد

کرمان- ایرنا- نخستین نشست مجمع نمایندگان استان کرمان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار و حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده شهرستان های شرق استان به عنوان رییس این مجمع انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا، در این نشست که عصر دیروز بوده، مجید دوستعلی نماینده کرمان و راور به عنوان نایب رییس، بهنام سعیدی سخنگو و غلامرضا نویدی نماینده شهربابک دبیر مجمع انتخاب شدند.

گزارش ارسالی دفتر سعیدی، سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان به ایرنا حاکیست که مجمع کار خود را به صورت رسمی شروع کرده است و بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان نخستین راهبردی کاری این مجمع خواهد بود تا در اوج یگانگی و همدلی، پیگیر اجرای منویات معظم له، هم در رفتار، گفتار و نطق ها و هم در پیگیری ها و فعالیت های نظارتی و تقنینی باشند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد روند اولین نشست مجمع را بسیار امیدبخش و حاوی پیام همدلی، همراهی و اهتمام نمایندگان به منظور تحقق اهداف پیش رو دانست و گفت: نشست مشترک نمایندگان استان با حضور ۱۰ نماینده حوزه های ۹گانه برگزار شد که پس از تاکید عزیزان بر وحدت، همدلی، پیگیری حل مشکلات و تحقق اهداف مشترک در راستای رشد استان آن هم به دور از هرگونه اختلاف و تکروی و عدم شفافیت، در یک همراهی محسوس و قابل ستایش بر تشکیل مجمع نمایندگان استان توافق شد.

نظر شما