شناسهٔ خبر: 67774479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

متکی: بیانات رهبر انقلاب اساس تعامل مجلس با دولت جدید است

نماینده مردم تهران با اشاره به اولین دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، محورهای ۸ گانه موجود در بیانات ایشان را دستور کار نمایندگان درمجلس دوازدهم و اساس تعامل و همکاری  با رئیس جمهور منتخب و مبنای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب دانست. نماینده مردم تهران با اشاره به اولین دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، محورهای ۸ گانه موجود در بیانات ایشان را دستور کار نمایندگان درمجلس دوازدهم و اساس تعامل و همکاری  با رئیس جمهور منتخب و مبنای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، منوچهر متکی در دیدار با مردم شهر ری، در مسجد جامع المهدی به بررسی مشکلات و درخواست های مردم پرداخت.

در این دیدار متکی با اشاره به رویدادهای اخیر سیاسی کشور از اظهارات محمد جواد ظریف اظهار تاسف کرد و گفت: یک دیپلمات حرفه ای مطالب تلخ را در بیانی شیرین ارائه می دهد و سیاستمدار غیرحرفه ای حتی مطالب شیرین را در بیانی تلخ عرضه می دارد. به نظر من آقای ظریف دیپلماتی حرفه ای و سیاستمداری غیرحرفه ای است. 

نماینده مردم تهران در این نشست با اشاره به اولین دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، محورهای ۸ گانه موجود در بیانات ایشان را دستور کار نمایندگان درمجلس دوازدهم و اساس تعامل و همکاری  با رئیس جمهور منتخب و مبنای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب دانست.

در این دیدار همچنین مردم مشکلات خودرا به شرح ذیل بیان نمودند: 

۱- بی تدبیری و یا سوء تدبیر مسؤلان بورس و سقوط ارزش سهام در مقاطعی و سوخت سرمایه های مردم.

۲-نگرانی از افزایش چشم گیر وغیرقانونی اتباع خارجی به ویژه از افغانستان، در منطقه بوده و درخواست از وزارت کشور و فراجا برای کنترل جدی مرزها  و اخراج بیگانگان غیر قانونی.

۳-مشکلات مربوط به حقوق و مزایای بازنشستگان.

۴- نارضایتی از کیفیت و قیمت نان.

۵-بیان اعتراضی مشکل ده ها ساله دفن روزانه هزاران تن زباله های شهر تهران در مناطق جنوبی شهر.


۶-مشکل مسکن جوانان بعد از ازدواج.


۷-اعتراض شدید نسبت به مصاحبه رئیس شورای راهبری دکتر پزشکیان.

 دیدارهای مردمی منوچهر متکی در مساجد علاوه بر ملاقات های معمول در مجلس ادامه خواهد داشت و مردم این حوزه انتخابیه می توانند  مشکلات خود را مستقیما با نماینده خود مطرح کنند.

انتهای پیام/

نظر شما