شناسهٔ خبر: 67774304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کمیته امداد استان گلستان :

برگزاری رویداد تخصصی خدمات روانشناختی ومشاوره دراستان گلستان

رویداد تخصصی خدمات روانشناختی و مشاوره ، طی مراسمی به میزبانی استان گلستان روز پنج شنبه چهارم مرداد ماه سالجاری در دانشگاه فرهنگیان –پردیس خواهران برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش چوان آنلاین : عیسی بابائی ، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار داشت: خدمات مشاوره و روانشناسی از اولویت های خدمت رسانی در توانمندی جامعه هدف این نهاد می باشد و رویداد تخصصی خدمات روانشناختی و مشاوره ، باهدف معرفی و تبیین خدمات ارائه شده دراین زمینه و تجلیل از دستگاهها و موسسات همسو و همکار با کمیته امداد طی مراسمی به میزبانی استان گلستان روز پنج شنبه چهارم مرداد ماه سالجاری در دانشگاه فرهنگیان –پردیس خواهران برگزار می شود

بابائی افزود: دراین مراسم ، ضمن معرفی انواع خدمات روانشناختی و مشاوره که بعنوان یکی از وظایف وسیاست های کمیته امداد به جامعه هدف خود ارائه می شود ، باحضورحجت الاسلام دکتر علی جعفری ، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و مسئولین استانی، از دستگاهها و موسسات همسو وهمکاراین نهاددرسطح استان گلستان نیزبصورت ویژه تجلیل بعمل خواهدآمد.                           

وی افزود: بهره‌گیری از دانش تخصصی روحانیون و اساتید دانشگاهی به منظور ارتقای بهداشت روانی خانواده‌های تحت حمایت  از اهداف برگزاری این رویداد تخصصی است.

مدیرکل کمیته امداد ادامه داد: پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف و دانش‌افزایی و بروزرسانی دانش تخصصی مشاوران از دیگر اهداف برگزاری رویدادهای مشاوره است.

بابایی خاطرنشان کرد: در برپایی این رویداد به دنبال هویت‌بخشی به مشاوره و روانشناسی در سطح استان و عمق‌بخشی و ارتقای کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه هدف خود هستیم.

نظر شما