شناسهٔ خبر: 67773947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۴۶ فرزند در خانه‌های بهزیستی زنجان ساکن هستند 

فاطمه آزادی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تعداد فرزندان درخانه بهزیستی در حال حاضر ۴۶ نفر است، ‌گفت: تعداد فرزندان در خانه بهزیستی زنجان در حال حاضر ۴۶ نفر است.

صاحب‌خبر -

روح‌الله خدابنده‌لو امروز (یکم مرداد ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به زوجینی که پنج سال از تاریخ ازدواج آنان گذشته و از این ازدواج صاحب فرزند نشده باشند، مشروط به این که حداقل یکی از آنان بیش از ۳۰ سال سن داشته باشد دختران و زنان بدون شوهر که حداقل ۳۰ سال سن و خانواده‌های دارای اولاد که حداقل یکی از آنان بیش از ۳۰ سال سن داشته فرزندخوانده تعلق می‌گیرد.

وی افزدد: اخذ شناسنامه کودک با مشخصات والدین قانونی بعد از طی دوره شش ماهه آزمایشی و صدور حکم سرپرستی دائم انجام خواهد شد. 

خدابنده‌لو ادامه داد: متقاضیان فرزندپذیری با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت خود پس از اخذ مشاوره‌های لازم و آگاهی از شرایط و فرایند فرزندپذیری می‌توانند به سامانه http://adoption.behzisti.net مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.  

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد فرزندان تحت سرپرستی در حال حاضر ۳۴۴ نفر است، بیان کرد: تعداد فرزندان تحت پوشش در خانواده ۲۹۸ مورد است.  

او خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول امسال ۱۲ کودک و سال گذشته ۶۵ کودک به خانواده و جامعه انتقال یافته است‌.

انتهای پیام

نظر شما