شناسهٔ خبر: 67773751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

قناعتی:

تضعیف جایگاه شهردار به ضرر مردم است/ برنامه‌ها در چندقدمی تحقق

عضو اسبق شورای شهر تهران با بیان اینکه تضعیف جایگاه شهردار به ضرر مردم است، گفت: برنامه‌ها در چندقدمی تحقق قرار دارد و شهر به آرامش نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر؛ ابوالفضل قناعتی عضو شورای چهارم شهر تهران درباره اتفاقات امروز شورای شهر اظهار داشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران با توجه به شرایط پایتخت و چالش‌های آن تعهداتی به تهرانی‌ها و اعضای شورا داده‌ است که بعضی از این تعهدات انجام شده و برخی هنوز محقق نشده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین تعهدات مبحث حمل و نقل عمومی یعنی تأمین اتوبوس، واگن مترو و تاکسی برای مردم تهران است که قراردادهایی در این زمینه منعقد شده و اتفاق خوبی است کار در چند قدمی به نتیجه رسیدن است. لذا با توجه به زمان باقیمانده فعالیت آقای زاکانی که حدود یک سال است باید شورای شهر بیشتر پیگیر این تعهدات و دادن فرصت به شهردار باشد چرا که کار در حال به سرانجام رسیدن است.

وی تاکید کرد: شورای شهر ضمن مطالبه‌گری باید حتماً به شهردار تهران فرصت دهد که به تعهدات خود عمل کند حدود یک سال از پایان فعالیت شهردار تهران باقی مانده است و اگر شورای شهر بخواهد شهردار جدید انتخاب کند چند ماه طول می‌کشد و تنها چند ماه فرصت فعالیت برای شهردار جدید خواهد بود و این به نفع شهر و مردم نیست.

این عضو اسبق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهر نیاز به آرامش دارد، یادآور شد: کارها در حال به سرانجام رسیدن است شهردار را نباید تضعیف کرد که هم کارها پیش رود و هم شهردار با انرژی به کارها ادامه دهد. به نظرم شهردار ۷ و ۸ ماهه جدید به درد تهران نمی‌خورد و این به ضرر مردم است.

قناعتی با اشاره به اینکه ضعیف نشان دادن شهردار و به ویژه اتفاقات امروز در شورا درست نیست، تصریح کرد: همچنین طرف خارجی که شهرداری تهران در حال پیگیری موضوع حمل و نقل و قرارداد با آن است، زمانی که عدم هماهنگی را در شورا و شهر را ببیند در انجام تعهدات سست می‌شود.

وی با اشاره به بیانات امروز رهبری در جمع نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه باید در موضوعات کشور یک صدایی باشد، تاکید کرد: امروز نیاز به همدلی در مدیریت شهرداری داریم و نباید شهردار را تضعیف کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نظر شما