شناسهٔ خبر: 67773524 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استقبال گالانت از تصمیم برای از سرگیری مذاکرات تبادل اسرا

مریم مینایی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تصمیم نخست‌وزیر این رژیم برای از سرگیری مذاکرات جهت بازگرداندن اسرای صهیونیست در نوار غزه تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری یدیعوت آحارنوت نوشت، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای اعزام تیم مذاکره‌کننده جهت ازسرگیری مذاکرات درخصوص آزادی اسرای صهیونیست نزد حماس تمجید کرد.

گالانت در پیامش خطاب به نتانیاهو گفت: آقای نخست وزیر در سفر مهم خود به آمریکا، متحد اصلی ما، موفق باشید.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد مذاکره‌کنندگان صهیونیست به گفت‌وگو با میانجیگران درباره توافق آتش‌بس غزه در روز پنجشنبه ادامه خواهند داد.

در شرایطی که روز یکشنبه جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی آمریکا کنار کشید و معاونش کامالا هریس را به عنوان نامزد دموکرات‌ها معرفی و از او حمایت کرد، نتانیاهو قرار است برای سخنرانی در کنگره آمریکا عازم آمریکا شود.

با وجود کناره‌گیری بایدن از انتخابات یک منبع مطلع گفت، بایدن و نتانیاهو در جریان سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا با یکدیگر دیدار می‌کنند. وی تایید کرد که بایدن میزبان نتانیاهو در کاخ سفید خواهد بود. این مقام که خواست نامش فاش نشود، همچنین گفت زمان دقیق این دیدار مشخص نشده است زیرا بایدن در حال بهبودی ناشی از ابتلایش به کروناست. این احتمال وجود دارد که نتانیاهو با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان آمریکایی در انتخابات هم دیدار داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما