شناسهٔ خبر: 67773466 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

حمایت سران حزب دموکرات از کامالا هریس

به دنبال کناره‌گیری جو بایدن از انتخابات، خبرها حاکی از آن است که روسای همه ۵۰ ایالت آمریکا از نامزدی کامالا هریس به جای او حمایت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: پس از انصراف بایدن از انتخابات، روسای حزب دموکرات در تمام ایالت‌های آمریکا در یک نشست ویدئو کنفرانسی با هم درباره نامزد جدید این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رایزنی کردند.

پیش‌تر در خبرها آمده بود که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از کناره گیری از رقابت‌های انتخاباتی، تماس‌های خود با مقامات و چهره‌های مختلف حزب دموکرات برای جلب حمایت آنها از نامزدی کامالا هریس را شروع کرد.

کاخ سفید اعلام کرد که او با شماری از اعضای کنگره، فرمانداران ایالت‌ها و حامیان مالی حزب دموکرات به صورت تلفنی رایزنی کرده است.

گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا که یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی بایدن بود گفته که هیچ فردی بهتر از کامالا هریس برای مقابله با ترامپ وجود ندارد.

انصراف بایدن از انتخابات ریاست جمهوری به دنبال فشار شدید هفته‌های اخیر چهره‌های مختلف دموکرات برای کناره گیری او انجام شد و پس از رسانه‌ای شدن درخواست چهره‌هایی از قبیل باراک اوباما برای انصراف بایدن، وی تن به فشارها داد.

منابع آگاه به رویترز گفتند که سران روسای حزب دموکرات از کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند.

نظر شما