شناسهٔ خبر: 67773262 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشست هم اندیشی بررسی مشکلات سامانه HIS برگزار شد/دانشگاه ها، منشا اندیشه اند

به منظور بررسی مشکلات دانشگاه در سامانه HIS و نیز مسائل موجود در حوزه اقتصاد درمان و مدیریت هزینه و درآمد، نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با کارشناس دفتر ارزیابی فناوری، تدوین، استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت برگزار شد. به منظور بررسی مشکلات دانشگاه در سامانه HIS و نیز مسائل موجود در حوزه اقتصاد درمان و مدیریت هزینه و درآمد، نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با کارشناس دفتر ارزیابی فناوری، تدوین، استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر سعید جاودان سیرت؛ رئیس دانشگاه  علوم پزشکی یاسوج در این نشست با بیان اینکه دانشگاه ها منشا اندیشه هستند، گفت: ما در یک مجموعه دانشگاهی باید خود نسبت به حل مشکلات نیز بررسی و ارزیابی علل آنها اقدام نماییم.

جاودان سیرت تاکید کرد: چنانچه ما بتوانم در حوزه مهارت افزایی و بازآموزی دستورالعمل ها و سامانه ها به پرسنل گام برداریم، بی شک خواهیم توانست بسیاری از معضلاتی که امروز  را که با آنها مواجه هستیم، کاهش دهیم.

گفتنی است؛ بررسی و رسیدگی به اسناد بیمارستان ها، پیگیری کسورات بیمه ای و شفاف سازی هزینه و درآمد از موارد مورد بحث این نشست بود که تشکیل کمیته اقتصاد درمان با حضور رئیس دانشگاه، تدوین شرح وظایف کمیته به تفکیک حوزه ها و نیز تدوین برنامه عملیاتی در راستای بازبینی فرایندهای اجرایی نیز مصوب گردید.

انتهای پیام 

نظر شما