شناسهٔ خبر: 67772865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال هوادار در دو روز آینده مشخص می‌شود سرمربی تیم فوتبال هوادار در دو روز آینده مشخص می‌شود

سرپرست تیم فوتبال هوادار در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

علی طهماسبی در خصوص جلسه هماهنگی تأیید ورزشگاه‌های تیم‌های هوادار و چادرملو اظهار داشت: خدا را شکر جلسه خوبی بود، مهدی محمدنبی و هدایت ممبینی (نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال) مال همکاری را با ما داشتند قرار بر این شد در ورزشگاه دستگردی بازی‌های خود را برگزار کنیم و در دیدار‌هایی که با تیم‌های پرطرفدار بازی داریم یک ورزشگاه جایگزین معرفی کنیم.

او در خصوص وضعیت ورزشگاه شهر قدس گفت: یکی، دو جلسه با مسئولان این ورزشگاه جلسه برگزار کردیم و قرار بود این ورزشگاه بازسازی شود تا آماده برگزاری مسابقات شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و هیچ اتفاقی نیافتاده است.

سرپرست تیم هوادار در پاسخ به این سوال که در سال‌های اخیر این باشگاه برای میزبانی از تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس با چالش‌هایی مواجه بوده است، گفت: ما توانستیم چالش‌ها را مدیریت کنیم و شورای تأمین استان هم با ما کمال همکاری را داشت و به این صورت بود که ما لیستی از مهمانان ویژه در اختیار این عزیزان قرار می‌دادیم و آنها هم اجازه حضور مهمانان در ورزشگاه را صادر می‌کردند. فکر می‌کنیم بیش از حد روی این موضوع حساسیت ایجاد شده است و می‌شود در طول فصل حداقل این دو تیم یک بازی را بدون هواداران خود برگزار کنند!

او تصریح کرد: باید زیر ساخت‌ها وجود داشته باشد تا هواداران بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند. شهر تهران کمبود ورزشگاه دارد و استقلال و پرسپولیس هم بیشتر دیدار‌های خود را باید در ورزشگاه تختی برگزار کنند.

طهماسبی در خصوص آخرین وضعیت تیم هوادار گفت: ما سال گذشته به عنوان اولین تیم تمرینات خود را آغاز کردیم و امسال متأسفانه آخرین تیم هستیم. ۴، ۵ تیم بالای جدول خرید‌های خوبی کردند و وضعیت بازار نقل و انتقالات آشفته است. بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه را مصوب کرده‌ایم و طی دو روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد.

او در خصوص جریمه ۲۰ درصدی اعضای تیم بابت نتایج سال گذشته گفت: این موضوع صحت ندارد.

نظر شما