شناسهٔ خبر: 67772836 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون شهردار اصفهان خبر داد

تمدید تخفیف ۳۵ درصدی صدور پروانه و عوارض ساخت‌وساز در اصفهان تا پایان مرداد ۱۴۰۳

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از تمدید تخفیف دریافت گواهی پایان‌کار و گروه پروانه ساختمانی در این کلان‌شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید مرتضی حسام نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سی‌ویکم مرداد سال جاری آخرین فرصت بهره‌مندی مودیان و متقاضیان دریافت پروانه و گواهی ساختمان از تخفیف‌های ویژه عوارض شهرسازی است، اظهار کرد: این تخفیف‌ها به منظور رفع بخشی از چالش‌ها و مشکلات فعالان اقتصادی و حوزه ساخت‌وساز، حمایت از کسب و کارها، اشتغال‌آفرینی و جهش تولید در بخش مسکن و رونق ساخت‌وساز شهری ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه با پیشنهاد شهرداری اصفهان لایحه تخفیف پرداخت عوارض شهرسازی با در نظر گرفتن شیوه پرداخت نقدی با قید دو فوریت در جلسه صدوچهل‌ودوم شورای اسلامی شهر اصفهان مصوب شد، تصریح کرد: تخفیف‌های (پرداخت نقدی) مشمول پرداخت ۱۰۰ درصد نقد با ۳۵ درصد تخفیف با یک ماه تمدید تا پایان مرداد و شیوه‌های تسهیل، تقسیط و تهاتر بدهی تا پایان شهریور سال جاری برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: هم‌اکنون در آستانه مرحله دوم تمدید ارائه تخفیف‌های عوارض شهرسازی با ۳۵ درصد بخشودگی تا سی‌ویکم مرداد و تمدید این فرصت استثنایی برای متقاضیان در تلاش است تا با ارائه این تخفیف‌ها، به کاهش هزینه تولید مسکن کمک کنیم و امکان خانه‌دار شدن شهروندان اصفهانی را افزایش دهیم.

حسام‌نژاد گفت: نکته‌ای که متقاضیان و مودیان باید در نظر داشته باشند، این است که این فرصت تنها تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت و شهروندان در صورت تمایل می‌توانند برای برخورداری از این تخفیف‌ها به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برای پرداخت عوارض شهرسازی اقدام کنند.

نظر شما